اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بالاترین دستاورد نظام خودباوری در مقابل حقارت بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بالاترین دستاورد نظام اسلامی هویت و خودباوری در مقابل حقارت بود.

بالاترین دستاورد نظام خودباوری در مقابل حقارت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در مراسم به صدا درآمدن زنگ هسته‌ای در مدرسه دخترانه فاطمه زهرا(س) بوشهر اظهار داشت: 20 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی روز بزرگی است و باید این روز گرامی داشته شود و به خاطر عزتی که این روز برای ایران اسلامی آفرید همواره باید مورد توجه باشد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که بالاترین دستاورد نیز هست هویت و خودباوری است که جمهوری اسلامی برای مردم به ارمغان آورد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: انقلاب اسلامی تحقیر را به عزت تبدیل کرد و همین خودباوری ملت بالاترین دستاورد انقلاب برای کشور بود.

جهانبخش گفت: عزت و اقتدار کشور را امروز مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم و نباید فراموش کنیم که عزت به وجود آمده در ایران حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و ایثارگران بوده است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان باید در تداوم راه آن عزت‌آفرینی‌ها تلاش کرده و راه شهدا را ادامه دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در زمره کشورهای دارای دانش هسته‌ای قرار گرفته است گفت: بسیاری از جوانان دنیا آرزو دارند در فضای عطرآگین به خون شهدا در ایران اسلامی زندگی کنند.

جهانبخش گفت: ایران اسلامی در سرعت تولید علم در دنیا سرآمد است و این عزت‌ها ثمرات این انقلاب و جلوه کارآمدی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دنیا پذیرفته که ایران می‌تواند به قله‌های پیشرفت و عزت برسد گفت: تفاوت ما با دیگر کشورها در باورهای ماست، برخی کشورها از زنان و دختران به عنوان ابزار استفاده می‌کنند اما باور زن و دختر ایرانی با دیگر زنان فرق می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت حجاب از سوی دختران و زنان گفت: دشمن از بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان جنگ نرم علیه ما استفاده می‌کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول