اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

هدایت نظام اسلامی هدف اصلی نامگذاری امسال است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هدایت نظام اسلامی و سوق دادن اذهان عمومی به سوی نیازهای اساسی جامعه مهم‌ترین هدف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری است.

هدایت نظام اسلامی هدف اصلی نامگذاری امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین اظهار داشت: درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سبب شده است تا دنیای استکبار و جهان غرب که در فکر استیلای اقتصادی بر ایران بودند به تلاش و تکاپو بیفتند.

وی با یادآوری اینکه تمام تلاش‌های منحط غرب برای از پای در آوردن اقتصادی ایران آب در هاون کوبیدن و هوا الک کردن است، تصریح کرد: غرب سال‌ها است در فکر چیرگی و استیلا بر اقتصاد شکوفای ایران است اما این آرزو را با خود به گور خواهد برد چرا که پیشرفت‌های همه جانبه ایران گواه این ادعا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: بر اساس اصل 150 قانون اساسی دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن در تمامی زمینه‌ها از مسئولیت‌های خطیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کاملی‌فر بیان داشت: وظیفه پاسداری از پاسداران، سازمان سپاه و جهت‌گیری‌های اقتصادی و سیاسی سپاه، تعمیق ایمان، معنویت، بصیرت‌افزایی سیاسی و مقابله با جنگ نرم بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

این مسئول همچنین بر تلاش مضاعف توسط مسئولان و آحاد مردم جهت تحقق شعار سال 91، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: به منظور تحقق این شعار، مسئولان فرهنگی باید در امر فرهنگ‌سازی تلاش کنند و تولید‌کنندگان نیز تمام توان خود را به کار گیرند تا تولیداتشان از جذابیت، مرغوبیت و قیمت مناسب برخوردار شود.

کاملی‌فر از مردم خواست مصرف تولیدات داخلی را اصل قرار داده و به منظور حمایت از تولیدات داخلی، از مصرف کالاهای خارجی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که با حضور فرماندار نمین و امام جمعه عنبران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان نمین برگزار شد حجت الاسلام کاملی‌فر با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سید محمد سیاح مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین، حجت‌الاسلام دوست‌‌علی ربانی را به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول