اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تیم صبا کاملا برتری داشتیم

کاستا: داور اشتباه کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما باید در دیدار خارج از خانه مقابل صبای قم پیروز می‌شدیم اما به نظر من داور اشتباه کرد.

کاستا: داور اشتباه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خوزه آلبرتو کاستا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صبای قم عصر امروز بعد از پایان دیدار تیمش با صبای قم در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری این مسابقه تصریح کرد: ما مستحق کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه بودیم و به همین خاطر برای تیمم احترام بسیار قائل هستم.

وی یاد آور شد: به نظر من دو نفر در گل‌هایی که ما در این دیدار مقابل صبای قم دریافت کردیم، نقش داشتند که یکی از آنها داور مسابقه بود و دیگری کمک داوری که نزدیک به نیمکت تیم ما قرار داشت و هر دو در گل صبا اشتباه کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: من به عنوان یک مربی که فوتبال را حرفه‌ای می‌داند و در یک کشور خارجی فعالیت می‌کند، برای تیمم ارزش و احترام بسیار زیادی قائل هستم و مطمئنم که اگر داور اشتباه نمی‌کرد حتما می‌بردیم.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست این دیدار سوار بر جریان بازی بودیم و نسبت به تیم صبای قم کاملا برتری داشتیم، ما در نیمه نخست یک گل زدیم و بارها فرصت گلزنی از دست دادیم در حالی که اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد، نیمه نخست را سه بر صفر به سود خود به پایان می‌رساندیم.

کاستای پرتغالی یادآور شد: ما در این دیدار نیمه نخست کاملا تهاجمی بودیم اما در نیمه دوم کمی عقب آمدیم و دلیل این عقب نشینی ارسال‌هایی بود که بازیکنان صبا از نقاط مختلف زمین روی دروازه و محوطه جریمه ما انجام می‌دادند و کمی خطرناک بود.

وی در ادامه در خصوص دلیل استفاده نکردن از بهترین گلزن لیگ برتر و تیمش در این دیدار حساس برابر صبای قم تاکید کرد: فونیکه سی مهاجم بسیار خوبی است که آمار گلزنی فوق العاده‌ای دارد اما این بازیکن در شرایط مسابقه کامل نبود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز داشت: در تمریناتی که ما برای دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال آغاز کردیم، فونیکه سی به دلیل مسائل شخصی در پنج جلسه تمرین ما حضور نداشت و طبیعی بود که آماده دیدار با صبا نباشد.

وی تصریح کرد: از عملکرد رضا خالقی‌فر در نوک خط حمله کاملا راضی هستیم زیرا این بازیکن به خوبی توانست خواسته‌های ما را اجرا کند ولی این دیدار جدال بین تیم‌هایی بود که داور هر موقع می‌خواست برای هر یک از دو تیم خطا می‌گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول