اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر

صف‌آرایی صبا در غیاب 4 بازیکن اصلی مقابل نفت

خبرگزاری فارس: تیم صبا با وجود غیبت 4 بازیکن اصلی با تیم صنعت نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتبال دیدار می‌کند.

صف‌آرایی صبا در غیاب 4 بازیکن اصلی مقابل نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهار بازیکن تیم فوتبال صبای قم نمی‌توانند تیمشان را در دیدار حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر همراهی کنند.

این بازیکنان به ترتیب سهراب بختیاری‌زاده، میلاد سلیمان فلاح، مرتضی کاشی و وحید حمدی‌نژاد هستند که در این بین وحید حمدی‌نژاد به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار قبلی صبای قم برابر شهرداری تبریز و سه اخطاره شدن نمی‌تواند صبای قم را در این دیدار همراهی کند.

آخرین تمرین صبا در مجموعه ورزشی یادگار امام قم

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدار حساس عصر امروز برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، عصر جمعه آخرین تمرین خود را برگزار کردند.

صبایی‌ها در این تمرین که با حضور آماده بازیکنان این تیم در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، آخرین تاکتیک‌های ویژه دیدار با نفت را در حضور ویسی تمرین کردند تا خود را برای دیدار حساس عصر امروز دوشنبه با شاگردان حوزه آلبرتو کاستا آماده کنند.

توقف تراکتورسازی خبر خوشحال کننده برای سپاهان، استقلال و نفت

یکی از مهم‌ترین دلایلی که دیدار عصر امروز شنبه صبای قم با صنعت نفت آبادان را بیش از پیش حساس‌تر کرده است انگیزه دو تیم برای صعود به رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

توقف تراکتورسازی در دیدار خانگی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز و متوقف شدن احتمالی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و استقلال تهران برابر حریفان، فرصت بسیار خوبی است که صبای قم با کسب پیروزی در هفته دوازدهم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام از سد صنعت نفت آبادان عبور کند و به سپاهان، تراکتورسازی و استقلال در بالای جدول نزدیک‌تر شود.

سیدعلی، قاضی دیدار صبا و نفت

سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

این دیدار در حالی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود که سیدمهدی سیدعلی یکی از جوان‌ترین داوران فوتبال کشورمان قضاوت آن را بر عهده دارد تا تیم‌های چهارم و نهم جدول با یکدیگر دیدار کنند.

در این دیدار حساس که در دومین روز بازی‌های هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، حمید غمزه به عنوان کمک داور اول، بهرام‌حسین نقوی به عنوان کمک داور دوم و اکرمی به عنوان داور چهارم، سیدمهدی سیدعلی را همراهی می‌کنند، ضمن اینکه ناظر این دیدار رضا غیاثی معرفی شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول