اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال امید کشور

صبا مقابل استقلال به دنبال کسب ششمین پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از هفته بیست و سوم لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر استقلال اهواز به کسب ششمین پیروزی خود می‌اندیشد.

صبا مقابل استقلال به دنبال کسب ششمین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر فردا با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام می‌رسد و طی آن صبای قم در دیداری خانگی میزبان استقلال اهواز یکی از چهار نماینده استان خوزستان در لیگ برتر امید فوتبال کشور خواهد بود.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم در این دیدار که از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر فردا در ورزشگاه اختصاصی صبا برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین دیدارهای خانگی خود را در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برگزار می‌کنند زیرا استقلال اهواز جدی‌ترین تعقیب‌کننده آنها در جدول است و هرگونه لغزش صبا در این دیدار به منزله قعرنشینی این تیم در لیگ برتر و تهدید خطر سقوط خواهد بود.

صبایی‌ها هشت هفته است که در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازی‌های خوبی انجام می‌دهند و در سه بازی نیز طعم شیرین پیروزی را چشیده‌اند و در حال حاضر با کسب 22 امتیاز از 21 مسابقه مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارند.

صبا بعد از کسب پیروزی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید که در خانه و در ورزشگاه تختی قم با نتیجه دو بر یک مقابل تیم امید ماشین‌سازی تبریز رقم خورد، در دیدار بعدی مقابل برق شیراز طعم شیرین پیروزی را نچشیده است و به دلیل از دست رفتن سه امتیاز آن بازی خانگی اکنون موقعیت خطرناکی در جدول رده‌بندی دارد.

تا پایان هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال امید سپاهان اصفهان با کسب 48 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و فولاد خوزستان با کسب 38 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

همچنین تیم فوتبال امید نفت اهواز با کسب 35 امتیاز در رده سوم جای گرفته است و برق شیراز حریف هفته بیست و یکم تیم فوتبال امید صبای قم با کسب 34 امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر امید را در اختیار دارد.

این در حالی است که شهرداری تبریز هم با کسب 28 امتیاز در مکان پنجم ایستاده است و تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان با کسب 23 امتیاز رتبه ششم را به خود اختصاص داده و تیم فوتبال امید نساجی قائمشهر نیز از همین تعداد بازی با کسب 23 امتیاز رتبه هفتم را کسب کرده است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم با 21 بازی و 22 امتیاز در مکان هشتم است و استقلال اهواز با 19 امتیاز دوازدهم است، ضمن اینکه تیم فوتبال ابومسلم مشهد آخرین تیم جدول رده‌بندی نام گرفته است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول