اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و نهم لیگ یازدهم

صبا به دنبال کسب پیروزی مقابل نفت

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتبال صبای قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در دیدارهای خانگی لیگ برتر مقابل نفت از حریف آبادانی خود میزبانی می‌کند.

صبا به دنبال کسب پیروزی مقابل نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آخرین بار تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در بازی برگشت دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی در فصل 90-1389 جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در آن بازی نفتی‌ها موفق به متوقف کردن صبای قم با نتیجه تساوی بدون گل شدند، ضمن اینکه در بازی برگشت دو تیم در لیگ دهم نیز صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان با حساب سه بر یک مقابل تیم فوتبال صبای قم به برتری رسید و در پایان آن فصل لیگ برتر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رده نهم ایستاد و تیم فوتبال صبای قم با قرار گرفتن در رده دهم جدول به کار خود در دهمین دوره لیگ دسته برتر فوتبال کشور پایان داد.

 

غیبت بازیکن کلیدی صبا در مصاف با صنعت نفت آبادان

این پانزدهمین بازی خانگی شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه یادگار امام قم است، اما تیم فوتبال صبای قم در دیدار با شاگردان خوزه آلبرتو کاستای پرتغالی در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حضور یک بازیکن اصلی خود محروم است.

در این دیدار که صبا بازیکن مصدومی ندارد، تنها وحید حمدی‌نژاد به دلیل سه اخطاره شدن در ترکیب اصلی صبای قم حضور نخواهند داشت، تا صبای قم این بار در غیاب یک مهره کلیدی خود مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کند.

 

تداوم مصدومیت کاپیتان صنعت نفت آبادان

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که یکی از مصدومان تیمش در چند بازی گذشته مقابل رقبای لیگ برتری بود، فردا برای صنعت نفت آبادان مقابل صبای قم نیز به میدان نمی‌رود.

این بازیکن امید شریفی‌نسب بازیکنان اهوازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است که به دلیل مصدومیت در چندین بازی قبلی صنعت نفت آبادان برابر تیم‌های لیگ برتری در ترکیب این تیم حضور نداشت و با تداوم روند این مصدومیت باز هم نمی‌تواند در ترکیب اصلی بازی فردا، تیم صنعت نفت آبادان را همراهی کند.

 

رویارویی ویسی و کاستا در لیگ برتر فوتبال ایران

عبدالله ویسی سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم را در مقابل تیمی که خوزه آلبرتو کاستای پرتغالی هدایت آن را بر عهده دارد، مربیگری می‌کند.

بعد از نتایج ضعیفی که کادر فنی قبلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تیم در لیگ برتر یازدهم کسب کرد، از زمانی که خوزه آلبرتو کاستای پرتغالی به جمع نفتی‌ها پیوسته است، این تیم به مراتب بهتر نتیجه می‌گیرد اما او و ویسی تاکنون در لیگ برتر سابقه رویارویی با یکدیگر را ندارند و در بازی رفت نیز که سه بر دو به سود صبای قم به پایان رسید، غلام‌حسین پیروانی روی نیمکت نفتی‌ها می‌نشست.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول