اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان عنوان کرد

اسکان به موقع همه مسافران نوروزی در گچساران

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان با اشاره به هماهنگی در زمینه خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی در گچساران گفت: همه مسافران نوروزی در این شهرستان به موقع در مدارس شهر و چادرهای شهرداری اسکان یافته‌اند.

اسکان به موقع همه مسافران نوروزی در گچساران

عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان و فرصت مناسبی برای دید و بازدیدهای خانواده‌ها و به جا آوردن صله رحم است.

* اقدامات مؤثر شهرداری دوگنبدان در راستای رفاه حال مسافران

شهردار دوگنبدان با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری دوگنبدان در راستای رفاه حال مسافران و میهمانان نوروزی و شهروندان تصریح کرد: تنظیف معابر و میادین عمومی شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها، لکه‌گیری و آسفالت معابر، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول و پل‌ها و نرده‌ها، لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها، پاکسازی ورودی شهر، خط‌کشی معابر و سرعت‌گیرها از جمله اقدامات این نهاد است.

قاضی‌فر سازماندهی و مرمت تابلوهای شهری، علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، آذین‌بندی، نورپردازی و نصب پرچم‌های رنگی و نصب میزهای خوش‌آمدگویی و رفع موانع ترافیکی را از دیگر اقدامات شهرداری دوگنبدان برای رضایت حال شهروندان و مسافران نوروزی برشمرد.

وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه گچساران گفت: گچساران به عنوان بام و قلب نفتی ایران شناخته ‌شده است اما این شهرستان دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی فراوانی در زمینه جذب مسافران نوروزی و گردشگران است.

این مسئول در گچساران یادآور شد: شهرداری دوگنبدان بر اساس وظیفه ذاتی که دارد در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در تسهیلات اسکان و خدمات نوروزی فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است.

قاضی‌فر با اشاره به برپایی 35 چادر ویژه برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران بیان داشت: چادرهای ویژه مسافران نوروزی گچساران در پارک نفت و دوستی برپا شده‌ است و هر چادر برای اسکان 10 نفر تدارک دیده شده و مناسب است.

* شرایط مطلوب اسکان مسافران نوروزی در گچساران

شهردار دوگنبدان گفت: سرویس‌های بهداشتی در ده نقطه از شهر گچساران احداث و در دسترس مسافران نوروزی قرار دارد.

قاضی‌فر با بیان ضرورت‌های استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی، ایجاد تسهیلات لازم برای آسایش، آرامش و استقبال از مسافران در ایام نوروز و همکاری همه ادارات و دستگاه‌های دولتی در گچساران را خواستار شد.

وی تصریح کرد: تمامی شرایط برای استقبال از مسافران نوروزی در گچساران آماده شده و هیچ‌گونه نگرانی از بابت شرایط اسکان و خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران در گچساران وجود ندارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول