اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل خبر داد

توزیع کمک 700 میلیون تومانی اردبیلی‌ها بین نیازمندان

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک 700 میلیون تومانی اهالی استان اردبیل در جشن نیکوکاری امسال بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

توزیع کمک 700 میلیون تومانی اردبیلی‌ها بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری پیش از ظهر امروز در مراسم قدردانی از فعالان برگزاری جشن نیکوکاری در اردبیل اظهار داشت: مردم خیر و نیک‌اندیش استان در جشن نیکوکاری امسال کمک‌های نقدی و جنسی خود را در آستانه سال نو تقدیم نیازمندان و مستضعفان کردند به طوری که تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در بخش مدرسه و عمومی در روزهای گذشته بین افراد شناسایی شده نیازمند توزیع شد.

وی از همکاری صمیمانه آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، ورزش و جوانان، صدا و سیما و مردم نیکوکار استان در برگزاری این مراسم ملی و معنوی قدردانی کرد و افزود: همه ساله در آستانه نوروز و در دستگیری از نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری این جشن برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: جشن امسال در روز 17 اسفند در کلیه پایگاه‌های مدارس و 18 اسفند در قالب پایگاه‌های ثابت و سیار به صورت عمومی برگزار شد.

دستاری اضافه کرد: 170 پایگاه به شکل ثابت و 50 پایگاه به صورت سیار در سطح استان به همراه یک هزار پایگاه در مدارس و 700 پایگاه در مساجد با همراهی 260 نفر پرسنل رسمی و 290 پرسنل قراردادی کمک‌های مردمی را در این جشن جمع‌آوری کرده و ما نیز تلاش کردیم در روزهای گذشته آن را به دست نیازمندان برسانیم.

وی به افزایش 300 میلیون تومانی کمک مردم در این جشن نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در جشن نیکوکاری سال گذشته 400 میلیون تومان به صورت نقدی و جنسی جمع‌آوری شد و برای خرید پوشاک و دیگر لوازم ضروری نیازمندان در اختیار آنها قرار گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل تصریح کرد: بخشی از هدایای جمع‌آوری شده مربوط به نیکوکاران هم استانی مقیم تهران و کرج بوده است.

دستاری ادامه داد: ما همچنان به اهدافمان در توانمند کردن خانواده‌ها پایبند هستیم و تلاش می‌کنیم در این مسیر به هدف واقعی خود برسیم.

وی افزایش درآمدهای مردمی را نیز یادآور شد و اظهار داشت: در سال جاری بالغ بر 11 میلیارد و 350 میلیون ریال توسط افراد خیر و نیکوکار به صورت مستقیم و غیرمستقیم جذب شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول