اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل:

11 میلیارد تومان به نیازمندان مدد رساندیم

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از اول امسال تاکنون 11 میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نیازمندان در استان اردبیل مددرسانی شده است.

11 میلیارد تومان به نیازمندان مدد رساندیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری عصر امروز در نشست انجمن اولیا و مربیان مدرسه آسیه اردبیل اظهار داشت: علاوه بر این کمک‌ها از محل اعتبارات بلاعوض دولتی 20 میلیارد تومان نیز به افراد نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده و نیازمندی آنها را برطرف کردیم.

وی با اشاره به اهداف کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال نو تصریح کرد: ما بیش از 21 سال است که این جشن را با همکاری مستمر آموزش و پرورش، صدا و سیما، ورزش و جوانان و نیروی مقاومت بسیج برگزار می‌کنیم و بیست و دومین دوره جشن نیکوکاری نیز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

دستاری خاطر نشان کرد: در قالب این برنامه همه دست به دست هم می‌دهیم تا نیازمندی شب عید افراد مستضعف و فقیر جامعه را برطرف کرده و مددرسان و یاری‌رسان آنها باشیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما تبلوری از کار خیر و نیک مردم را در قالب جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری همه ساله شاهد هستیم که نمادی از همدلی، همبستگی و نو دوستی مردم ایران در انجام کار خیر و نیک است.

وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل در تأسیس کمیته امداد در همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب ادامه داد: این نهاد با هدف رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه شکل گرفت و در 30 سرفصل خدمات خود را انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل بیان کرد: کمیته امداد خانواده‌های آبرومند و نیازمند حقیقی را مورد حمایت قرار داده و هرگز افراد متکدی و سواستفاده‌کننده از فرصت‌های مختلف را نیازمند تلقی نکرده و از مردم نیز انتظار می‌رود به متکدیان جامعه که در قالب نیازمند خود را معرفی می‌کنند، کمک و مدد نرسانند.

دستاری گفت: افراد تحت پوشش این نهاد به دلایل مختلف سرپرست خود را از دست داده و یا بیمار و از کار افتاده است که تلاش می‌شود با کمک‌های ماهانه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به خواسته‌ها و برخی نیازمندی آنها پاسخ داده شود.

در این جلسه رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در سخنانی افزود: چهارشنبه این هفته زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه آسیه اردبیل نواخته می‌شود که 30 نفر از خیرین برای این مراسم دعوت شدند که از مدیران این مدارس انتظار داریم به همین تعداد اولیای دانش‌آموزانی که در امر خیر و نیک پیشقدم هستند، دعوت کنند.

علی محمدی اظهار داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه در جشن نیکوکاری به سرعت بین دانش‌آموزان نیازمند واقعی و بی‌بضاعت توزیع می‌شود تا بخشی از خرید شب عید را انجام دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول