اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سوادکوه خبر داد

ورود 5 میلیون مسافر از سوادکوه به مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از ورود پنج میلیون مسافر از سوادکوه به مازندران خبر داد.

ورود 5 میلیون مسافر از سوادکوه به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ناصرعلی صفرپور ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های نوروزی این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال 1391 توسط مقام معظم رهبری، بیان داشت: نیروی انتظامی در امنیت تولید و سرمایه‌گذاری، همکاری می‌کند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش تلاش می‌کند، بیان داشت: نیروی انتظامی در امنیت تولید و سرمایه‌گذاری، نقش‌آفرینی می‌کند.

صفرپور با اشاره به این مطلب که سرمایه‌گذاری و تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نیاز به امنیت دارد، گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد برای اجرایی شدن پیام مقام معظم رهبری با ادارات و نهادهای مختلف همکاری و همراهی داشته باشد.

وی به فعالیت‌های سال گذشته نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به شرایط جوی و جغرافیایی سوادکوه، روان‌سازی ترافیک و انتقال وسایل نقلیه از مناطق حادثه‌خیز در مسیر 100 کیلومتری محور سوادکوه برنامه‌های مناسبی را به انجام رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه به عملکرد نیروی انتظامی سوادکوه در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: 237 نفر از نیروهای ما وظیفه حفاظت از 86 صندوق اخذ رای را برعهده داشته‌اند.

این مسئول از انتقال حداقل 5 میلیون مسافر در محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: طرح امنیت جاده‌ای نیروی انتظامی از 27 اسفند تا 15 فروردین ماه بوده که در این طرح از 126 نیروی کمکی از استان، 45 مامور پلیس راه، 20 اکیپ راهور، 15 اکیپ داخل شهری و پنج کشت موتوری را ساماندهی کردیم.

وی از کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد و افزود: 9 هزار قطعه مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال ضبط و تحویل مقامات قضایی شد و 18 نفر نیز در 13 فروردین به دلیل کشف مواد مخدر و مشروبات الکلی دستگیر شدند.

صفرپور با تقدیر از تعامل سازنده مردم با پلیس و تماس با 110 و 197، خواستار تعامل هر چه بیشتر با نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول