اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد خبر داد

حضور بیش از 8 هزار نفر مسافر نوروزی در اسدآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: در تعطیلات عید نوروز امسال 8 هزار و 421 نفر مسافر به شهرستان اسدآباد مسافرت داشتند.

حضور بیش از 8 هزار نفر مسافر نوروزی در اسدآباد

محمدرضا کشکولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد به اجرای دوازدهمین مرحله از طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح به منظور کاهش خطر سوانح و پیشگیری و کاهش اثرات و آمادگی در برابر حوادث، جمعیت هال احمر شهرستان از 25 اسفند پارسال به مدت 19 روز با مشارکت جوانان و داوطلبان فعالیت امدادی و عام‌المنفعه داشتند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی با عنوان راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای در طول سفرهای نوروزی برگزار شد، افزود: در این راستا جمعیت هلال احمر با برپایی دو پست ثابت، یک نمایشگاه و یک خیمه نماز با 114 نفر از جوانان مهرورز این جمعیت به اجرای طرح ملی پرداخت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در تعطیلات عید نوروز به 8 هزار و 421 نفر در قالب  آموزش‌های امدادی، ایستگاه سلامت خدمات ارائه شده است، تصریح کرد: این آموزش‌ها از طریق توزیع بروشور با موضوع امداد و دعای سفر، نقشه استان و شهرستان، نقشه ایران، کیف کمری کمک‌های اولیه، کتابچه راهنمای سفر، روزنامه و مجله ماه نو و مهرگویان، استفاده از نمازخانه، بازدید از نمایشگاه و ارائه محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات امدادی بوده است.

کشکولی در پایان سخنان خود با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد، 3 هزار نفر عضو در قالب سازمان‌های داوطلبان، جوانان و امداد و نجات دارد، تصریح کرد: این طرح‌های نوروزی با مشارکت اعضای مهرورز در شاخه دانشجویی، جوانان، پیش‌آهنگی، روستایی و حضور غنچه‌های هلال در حال انجام است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول