اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه:

کتابخانه‏های مساجد سرخه مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه از تجهیز کتابخانه‏های شبستانی مساجد این بخش خبر داد.

کتابخانه‏های مساجد سرخه مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‏الاسلام صادق بخشی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به تجهیز کتابخانه‏های مساجد سرخه افزود: این اقدام در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه‏های ایرانی در مساجد به عنوان بزرگ‏ترین سرمایه‏های ملت مسلمان در تأمین حیات معنوی و روحانی انجام می‏شود.

وی به بررسی نقش مساجد به عنوان سنگرهای نظام اشاره کرد و اظهار داشت: این اماکن مقدس در شکوفایی انقلاب و بصیرت‏افزایی و بیداری توده ملت‏های مسلمان نقش مهمی داشته‏اند.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه افزود: در این اقدام و در مرحله نخست، شش مسجد از مساجد فعال این بخش ساماندهی و پس از ساختن قفسه کتاب، بالغ بر یک هزار جلد کتاب به این اماکن اهداء می‏شود.

بخشی هم چنین به علم و دانش و تأکید دین اسلام بر فراگیری آن اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم باعث شده است که مسلمانان به طور روزافزون به سوی علم و دانش روی آوردند.

وی در پایان ضمن تأکید بر اینکه حبس کتاب و جلوگیری از استفاده از آن بسیار ناپسند است، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل خوب متولیان مساجد، جوانان و نوجوانان از این کتابخانه‏ها برای علم‏اندوزی کمال استفاده را ببرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول