اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره پاسخ‌گویی به سؤالات دینی

مجموعه کتاب‌های پرسمان رضوی چاپ و منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه کتاب‌های «پرسمان رضوی» در چهار جلد از سوی اداره پاسخ‌گویی به سؤالات دینی و اطلاع‌رسانی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.

مجموعه کتاب‌های پرسمان رضوی چاپ و منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: در این مجموعه چهار جلدی، سؤالاتی که پیرامون سیره علمی و عملی امام علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) در برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی حرم مطهر رضوی مطرح در این مجموعه جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: سؤالات در چهار عنوان اصلی در ارتباط با «حیات امام رضا(ع)»، «مقام امام»، «حرم آن حضرت»، «کلام امام علی ‌بن موسی‌الرضا(ع)» در کتاب‌های جداگانه گردآوری شده است و برای هر سؤال پاسخ‌های جامع و کامل توسط اساتید متخصص ارائه و در این‌ مجموعه ذکر شده است.

وی افزود: در کتاب «مقام امام» موضوعاتی در ارتباط با امامت، سیره شخصی، سیره اجتماعی، سیره عبادی، سیره عملی و سیره سیاسی عنوان شده است.

حسینی اظهار داشت: روضه رضا(ع)، فضیلت زیارت، زیارت و زمان زیارت، آداب زیارت، دست التجا و مهمان بهشت سرفصل‌های مطالب کتاب «حرم امام» است.

وی ادامه داد: در کتاب «کلام امام» نیز سخنان ارزنده حضرت رضا(ع) در مباحث، حکمت احکام، مناظرات، ویژگی‌ها و نشانه‌ها، نکته‌های رفتاری، کوته سخن و قائم آل محمد(ص) ذکر شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ولادت و خاندان، ویژگی‌ها، دوره‌های زندگی، شهادت و درباره امام سرفصل مباحث کتاب «حیات امام» است.

مجموعه «پرسمان رضوی» در چهار نوبت و در تیراژ 20 هزار جلد به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول