اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه آهن جنوب شرق خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در راه‌آهن جنوب شرق

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه آهن جنوب شرق از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان راه‌آهن در ایام الله‌دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در راه‌آهن جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق سید مصطفی داودی اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه‌‌آهن جنوب شرق در پنج رشته ورزشی از ابتدای دهه فجر در مجموعه ورزشی این اداره کل برگزار شد.

داودی با تاکید بر لزوم گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همه ما وظیفه داریم این رویداد بزرگ اجتماعی و معنوی را که بطور قطع یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای قرن اخیر است را با تمام توان خود ارج نهاده، تا ادای دین به شهدا وامام راحل کرده باشیم.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌های بسیار متنوعی دراین اداره کل در هر یک از روزهای ایام الله دهه فجر ترتیب داده شد که برگزاری این جشنواره برای نخستین بار یکی از این برنامه‌ها بود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را علاوه بر گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزایش شادی، نشاط و سلامت جسمی و روحی کارکنان راه‌آهن عنوان کرد و افزود: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه آهن جنوب شرق به همت واحد تربیت بدنی اداره رفاه و خدمات از 13 بهمن تا 27 بهمن  به مدت 15 روز در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی بانوان با حضور بیش از 150 ورزشکار در محل مجموعه فرهنگی ورزشی راه آهن جنوب شرق برگزار شد.

انت‌های پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول