اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

امید صبا از استقلال اهواز انتقام می‌گیرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم عصر شنبه در یکی از دیدارهای مهم خانگی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌ استقلال اهواز به جبران شکست بازی رفت فکر می‌کند.

امید صبا از استقلال اهواز انتقام می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته نهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور شنبه آینده با برگزاری شش مسابقه همزمان برگزار می‌شود که طی آن در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها که البته میان تیم‌های نیمه دوم جدول برگزار می‌شود، تیم‌های فوتبال امید صبای قم و استقلال اهواز در قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

این مسابقه از هفته‌ بیست و سوم لیگ برتر امید، از ساعت 15 عصر شنبه نوزدهم فروردین ماه به میزبانی تیم صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و صبای قم برای فرار از خطر تیم‌های انتهای جدول رده‌بندی در جدالی سخت و نفس‌گیر برابر حریف مطرح اهوازی خود به میدان می‌رود.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم جوان و آینده‌دار امید صبای قم در شرایطی در این دیدار خانگی برابر استقلال اهواز به میدان می‌روند که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و از نظر موقعیت در جدول رده‌بندی شرایط نسبتا مطلوبی دارند، هر چند در صورت لغزش در این دیدار توسط تیم‌های پایین‌تر از خود به شدت تعقیب می‌شوند.

البته ناکامی در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید کشور مقابل برق شیراز موجب ناامیدی امیدهای صبای قم نشده است و آنها در روزهای اخیر تمرینات منظمی را در مجموعه تختی قم پشت سر گذاشته‌اند تا خود را از نظر آمادگی جسمانی آماده این دیدار کنند.

سید محسن بابامیری مربی جوان و آینده‌دار تیم فوتبال امید صبای قم در رأس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم باید این روزها تلاش کند با ایجاد وحدت، روحیه و انگیزه بسیار زیاد در بین بازیکنان جوان و آینده‌دار صبا، تیمش را از نظر روحی آماده کرده و برای دیدار عصر شنبه مهیا کند.

صبایی‌ها در دیدار قبلی خود پیش از مصاف با استقلال اهواز، در خانه میزبان تیم امید برق شیراز بودند اما در این دیدار با وجود اینکه 90 دقیقه میدان‌داری کردند، در میان ناباوری با یک گل شکست خوردند، با این حال شاگردان بابامیری باید سعی کنند با فراموشی آن شکست با روحیه‌ای شاداب راهی دیدار حساس هفته بیست و سوم با تیم فوتبال استقلال اهواز ‌شوند تا خود را آماده کسب سه امتیاز این بازی حساس کنند.

تیم امید صبا از بازی‌های قبل خود 22 امتیاز در کارنامه داشته و در حالی برابر استقلال اهواز قرار می‌گیرد که آبی‌های اهوازی با کسب 19 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول