اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سال 91 سنگین‌ترین سال کاری مدیران کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سال پایانی کار دولت احمدی‌نژاد گفت: کارهای نکرده در این استان زیاد است و امسال سنگین‌ترین سال کاری مدیران در کهگیلویه و بویراحمد است.

سال 91 سنگین‌ترین سال کاری مدیران کهگیلویه و بویراحمد است

 اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: یک اتفاق بسیار مهم و نو که در کشور به‌وجود آمده است دادن اختیارات ریاست جمهوری به استانداران و اختیارات وزرا به مدیران کل در استان‌ها در برخی تصمیم‌گیری‌ها است که استان کهگیلویه و بویراحمد باید نهایت بهره را از این فرصت مهم ببرد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر استعدادهای بالقوه و کم نظیر این استان در امورات مختلف، به موقعیت مناسب استان کهگیلویه و بویراحمد در امر مهم کشاورزی اشاره کرد و ابراز داشت: در حالی که برخی استان‌ها آب آشامیدنی هم ندارند و بسیاری از آن‌ها یا خاک مناسب برای کشاورزی ندارند یا آب، کهگیلویه و بویراحمد از هر نظر مستعد کشاورزی است.

وی گفت: این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد هم آب فراوان دارد هم خاک حاصلخیز، یک موقعیت استثنایی است که بهره‌مندی از آن به درایت و عرضه مسئولان در این استان بستگی دارد. 

 

واگذاری اختیارات دولت به استاندار و مدیران کل بهانه‌ای را باقی نگذاشته است

نیکزاد ادامه داد: کار مهمی که دولت خدمت‌گزار دهم در سال جدید شروع کرده است راه‌انداختن نهضت کشاورزی در کشور و واگذاری اختیار تصمیم‌گیری به استانداران و مدیران کل در استان‌ها است که لازم است مدیران هر آن‌چه در چنته دارند رو کنند زیرا با این اختیارات دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر تاکنون مدیران می‌بایست مشکلات و کمبودها را به وزرا و دولت انعکاس می‌دادند تا تصمیمی برای رفع یک کمبود یا اجرای یک برنامه اتخاذ شود ولی اکنون مدیران‌کل به‌ویژه در موضوع کشاورزی خود می‌توانند هر جا لازم است تصمیمی را بگیرند و بدون فوت وقت آن را اجرایی کنند.

وی انعکاس موضوعات و طرح و برنامه‌های توسعه‌ای این استان را به تهران و منتظر بودن برای تصمیم‌گیری از مرکز را یکی از عوامل تاخیری دانست و تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به‌لحاظ آب و خاک ویژه است و مدیران مربوطه باید از این موقعیت استفاده کنند.

 

* امسال سنگین‌ترین سال کاری مدیران کهگیلویه و بویراحمد در دولت احمدی‌نژاد است

نیکزاد با بیان اینکه در این زمینه دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن نیست، بیان داشت: امسال سال سنگینی برای کار کردن، اتمام پروژه‌های ناتمام و انجام کارهای نکرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان و مدیران در این استان خواست تا با جان و دل و کار و تلاش در سال پایانی دولت احمدی‌نژاد، بیش از گذشته به روند توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سال پایانی کار دولت احمدی‌نژاد گفت: کارهای نکرده در این استان زیاد است و امسال سنگین‌ترین سال کاری مدیران در کهگیلویه و بویراحمد در دولت محمود احمدی‌نژاد است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول