اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آباده:

کالاهای ایرانی اولویت خرید اداره‌ها باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آباده با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: اداره‌های این شهرستان باید خرید کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهند.

کالاهای ایرانی اولویت خرید اداره‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، محمد جواد عسکری در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آباده در سال جاری اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال بسیار هوشمندانه و با توجه به شرایط موجود آن سال را نامگذاری می‌کنند و امسال نیز سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که باید تمام دستگاه‌های این شهرستان در راستای اجرای منویات رهبر انقلاب تلاش کنند.

فرماندار آباده خطاب به دستگاه‌های دولتی این شهرستان بر خرید کالاهای ایرانی تأکید کرد و افزود: نخستین و مهم‌ترین اولویت در برنامه‌های امسال موضوع اشتغال بوده و این همراهی و تعامل جدی تمام اداره‌ها را می‌طلبد که البته در همین مورد از تعدادی سرمایه‌گذار دعوت به همکاری شده است.

عسکری با اشاره به ورود 100 هزار خودرو به این شهرستان در ایام نوروز امسال و اسکان بیش از 70 هزار نفر مسافر گفت: از 25 اسفند ماه 90 تا 15 فروردین ماه 91 اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در قسمت‌های مختلف از جمله راهنمایی و اسکان مسافران، برقراری نظم و امنیت، کنترل ترافیک جاده‌ای، نظارت بر رستوران‌ها و هتل‌ها و همچنین کارهای فرهنگی فعالیت‌های خوبی داشته است.

این مسئول ادامه داد: در سه نقطه این شهرستان کمپ راهنمای مسافران، دو پایگاه امداد و نجات با استقرار بالگرد، بازدید اکیپ‌های بازرسی از بازار، رستوران و هتل‌ها و همچنین توزیع 50 هزار نقشه استانی و شهرستانی به همراه 2 هزار سی دی حاوی معرفی این شهرستان و سرودهای معروف آباده در بین مسافران از جمله فعالیت‌های این ستاد بوده است.

رئیس شورای اداری آباده به موضوع برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با تقدیر از تمام دست‌اندرکاران گفت: با توجه به اینکه این انتخابات به دور دوم افتاد امید است که اداره‌های دولتی بدون جانبداری از کاندیدایی کار انتخابات را دنبال کنند.

فرماندار آباده تصریح کرد: هیچ مسئولی حق ندارد له یا علیه کاندیدایی اقدامی را انجام دهد.

عسکری در ادامه سخنان خود پیگیری کارگروه‌ها توسط اداره‌ها، پاسخ به موقع به نامه‌های اداری، رعایت شئونات و فرهنگ اسلامی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، فعال کردن روابط عمومی‌ها و ارسال به موقع اخبار، خرید کالاهای ایرانی برای اداره و جدیت در کار را متذکر شد و اضافه کرد: خدمت به مردم نه تنها افتخار و لذت‌بخش بوده بلکه فرصت خدمتگذاری به مردم نعمتی به شمار می‌رود که خداوند به ما داده است.

در این جلسه محمد کمالی رئیس دانشگاه پیام نور آباده نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان این مجموعه در سراسر استان در فروردین ماه جاری در دانشگاه پیام نور آباده خبر داد و از تمام ادارات برای بهتر برگزار شدن آن تقاضای همکاری کرد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول