اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی در دماوند:

نظارت بر ستاد تسهیلات سفر رضایت مردم را به همراه داشت

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی در شهرستان دماوند گفت: نظارت مستقیم فرمانداری دماوند بر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان رضایت مردم را به همراه داشت.

نظارت بر ستاد تسهیلات سفر رضایت مردم را به همراه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز اظهار کرد: پیش از آغاز سال جدید و در ایام تعطیلات نوروزی بر نحوه خدمات‏رسانی به مسافران این شهرستان توسط ستادهای تسهیلات نوروزی سفر در بخش‏های مختلف اسکان، فضاسازی‏های شهری و روستایی، گشت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، کارگروه‏های ویژه مقابله با بحران‏های احتمالی، کلانتری‏ها، پاسگاه‏ها و ایستگاه‏های انتظامی، راهنمایی و رانندگی، بازار و کنترل قیمت‏ها و ... نظارت مستمر و مستقیم انجام شد.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر و روزانه از ستادهای نوروزی شهرستان دماوند تصریح کرد: چهار نوبت بازدید اختصاصی از مجموعه فرهنگی و زیارتی امامزاده هاشم (ع) و بررسی و رفع مسائل و مشکلات مسافران و مجموعه مورد اشاره، بازدید از ادارات و نهادهای مرتبط در منطقه، بازدید از اکیپ‏های گشت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق شهری و روستایی، دیدار با خانواده‏های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و ... را می‏توان بخش دیگری از این بازدیدها دانست.

رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی در شهرستان دماوند به نهادهای فعال و تاثیرگذار در ارائه خدمات لازم به مسافران و شهروندان در ایام نوروز چون نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و شهرداری‏ها اشاره کرد.

قاسمی‏فرزاد ضمن تقدیر از زحمات شبانه‏روزی اعضای ستاد افزود: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان دماوند با تلاش مضاعف تا پایان تعطیلات نوروزی خدمات مطلوبی ارائه کرد که این مهم خود زمینه کاهش چشمگیر حوادث جاده‏ای علی‏رغم شرایط بد جوی و افزایش ضریب امنیتی در سطح شهر و اسکان مسافران شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند از کلیه کسانی که در طول این چند روز امنیت و آسایش مسافران نوروزی را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی بیان داشت: مسافرانی که از شهرستان دماوند عبور کردند یا در شهرستان ساکن شدند، به لطف خدا و تلاش اعضای ستاد با خاطره خوبی به شهرهای خود بازگشتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول