اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طى ایام نوروز 91

عملیات بازرسان ستاد سفرهاى قشم از مرز 6 هزار بازرسى گذشت

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام ستاد دائمى تسهیلات سفرهاى قشم گفت: بازرسان ویژه این ستاد طى ایام نوروز 91 بر نحوه فعالیت بیش از 6 هزار واحد توزیع غذا، رستوران‌ها، مراکز پذیرایى، اقامتى و فروشگاه‌هاى عرضه مواد غذایى نظارت کردند.

عملیات بازرسان ستاد سفرهاى قشم از مرز 6 هزار بازرسى گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل اظهار داشت: از مجموع 6 هزار و 189نظارت صورت گرفته 2 هزار و 549 مورد به نحوه خدمات در رستوران‌ها، مراکز پذیرایى شهرى و بین‌راهى و مراکز توزیع غذا، یک ‌هزار و 598 مورد بررسى آب آشامیدنى و نحوه فعالیت فروشندگان دوره گرد، یک هزار و 583 مورد مربوط به فروشندگان خشکبار و عرضه‌کنندگان گوشت و مرغ و 459 مورد نیز به بازدید از مراکز اقامتى اختصاص دارند.

وى افزود: بازرسان ویژه این ستاد طى ایام نوروز 91 هم‌چنین 25 بار بر نحوه خدمات در مراکز اقامت موقت نظیر کمپ‌ها، مهمانسراها و منازل استیجارى نظارت کردند.

به گفته قائم‌مقام ستاد دائمى تسهیلات سفرهاى قشم، طى این مدت 651 مورد تذکر شامل 74 تذکر به مراکز اقامتى، 25 مورد به مراکز پذیرایى و 542 تذکر نیز به مراکز توزیع غذا داده شده است.

این مسئول با اعلام ارائه اخطار کتبى و معرفى خاطیان به دادگاه بیان داشت: 117 مورد اخطار کتبى و معرفى خاطیان مراکز اقامتى، مراکز پذیرایى و توزیع غذا نیز در پرونده فعالیت بازرسان این ستاد در نوروز 91 به ثبت رسیده است.

حقدل گفت: در فعالیت‌هاى صورت گرفته بازرسان این ستاد تعطیلى دو مرکز اقامتى و 53 مرکز توزیع غذا نیز دیده مى‌شود.

وى از یک هزار و 598 مورد بررسى آب آشامیدنى، 151 مورد برخورد با فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایى و 30 مورد بازدید از اماکن تفریحى به عنوان دیگر خدمات بازرسان ویژه این ستاد طى نوروز 91 خبر داد.

قائم‌مقام ستاد دائمى تسهیلات سفرهاى قشم خاطرنشان کرد: یک هزار و 583 مورد نظارت نیز بر نحوه ارائه خدمات توسط فروشندگان خشکبار و عرضه‌کنندگان گوشت و مرغ در سطح جزیره قشم صورت گرفته است.

وى در پایان اذعان داشت: بازرسان ویژه ستاد دائمى تسهیلات سفرهاى قشم هم‌چنین 2 هزار و 127 کیلو گرم مواد غذایى فاسد و تاریخ گذشته را طى ایام نوروز 91 کشف و معدوم کردند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول