اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای افتتاح پروژه‌های فولاد

رئیس جمهور به کرمان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: رئیس جمهوری برای افتتاح پروژه‌های فولاد در اردیبهشت ماه سال جاری به کرمان سفر می‌کند.

رئیس جمهور به کرمان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: بحث نشر قرآن کریم در تمام زمینه‌ها از جمله حفظ و قرائت، لزوم جامعه اسلامی است و رهبری تأکید فراوانی بر این امر دارند.

وی عملکرد مؤسسه قرآنی تسنیم استان کرمان را جامع خواند و بیان داشت: مدیر این مؤسسه به عنوان مشاور امور قرآنی استاندار انتخاب شد.

نجار با بیان اینکه ما باید تولید ملی را در سایه قرآن و عترت دنبال کنیم، تصریح کرد: یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های قرآنی در سال جاری در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمان اجرای طرح سرشماری در سال گذشته در این خطه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی گسترده و با شکوه بود.

نجار از ارتقای 33 درصدی امنیت در استان کرمان خبر داد و بیان داشت: 88 درصد تعهد اشتغال استان کرمان محقق شده و با احتساب اشتغال بخش مسکن بیش از 64 هزار و 734 شغل در این استان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 300 کیلومتر بزرگراه در شمال و 110 کیلومتر بزرگراه در جنوب استان کرمان احداث شده است.

نجار با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت سال جاری دو پروژه فولاد در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این پروژه‌ها با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا مصوبات سفرهای هیئت دولت را پیگیری کنند و بانک‌ها نیز در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی دست و دل‌باز حرکت کنند.

نجار با تأکید بر اینکه مدیران باید برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند، عنوان کرد: در سال گذشته یک میلیون و 880 هزار خودرو در ایران شماره‌گذاری شده است و یک میلیون و 600 هزار نفر نیز گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به این تعداد خودرو و با روند قبل از هدفمندی یارانه‌ها ما به 110 میلیون لیتر بنزین نیاز داشتیم در حالی که ظرفیت کشور 60 میلیون لیتر است.

نجار بیان کرد: سهم استان کرمان از 700 طرح ماندگار در کشور 23 طرح است.

وی با بیان اینکه دور چهارم سفر هیئت دولت به استان کرمان در سال جاری انجام می‌شود، بر ارتباط هرچه بیشتر مدیران با مردم و توجه به نماز جمعه، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول