اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتبال صبای قم:

تماشاگران قمی از صبا حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتبال صبای قم گفت: برای کسب یکی از سهمیه‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شش بازی مهم پیش رو داریم و به همین خاطر نیازمند حمایت تماشاگران قمی هستیم.

تماشاگران قمی از صبا حمایت کنند

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: صبای قم با وضعیت خوبی که در حال حاضر در جدول رده‌بندی دارد، برای تثبیت موقعیت خود با شرایط خوبی به دنبال کسب سه امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان است.

وی با اشاره به از سرگیری تمرینات صبای قم از امروز بیان داشت: شرایط خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کنیم و با تیم توانمندی که داریم، به خوبی در مصاف با صنعت نفت آبادان برای کسب پیروزی و سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: تیم ما این هفته تمام تمرینات خود را با توجه به آنالیز دقیقی که کادر فنی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان داشته‌اند، انجام داده و با پیش‌بینی تمام تمهیدات لازم در این دیدار خانگی با شرایط خوبی مقابل حریف خود قرار خواهیم گرفت.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: از امروز تمرینات تیم برگزار می‌شود ضمن اینکه بازی در خانه و در حضور تماشاگران پرشور فوتبال انگیزه زیادی به تیم ما برای کسب پیروزی در این دیدار می‌دهد.

کشوری‌فرد تاکید کرد: قطعا انگیزه کسب نتیجه در این دیدار خانگی بر شیوه بازی ما تاثیر مثبت خواهد داشت، تردیدی نیست که نقاط ضعفی نیز در تیم صنعت نفت آبادان وجود دارد که تیم ما می‌تواند در این بازی از آن به خوبی بهره‌برداری کرده و به نتیجه خوب دیگری دست یابد. 

این مسئول ابراز داشت: بازیکنان آماده‌ای در ترکیب تیم ما حضور دارند و سراسر انگیزه هستند تا در ورزشگاه یادگار امام و مقابل تماشاگران پرشور این دیدار بهترین بازی خود را ارائه کرده و صنعت نفت آبادان را شکست دهند.

مدیر تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: با حمایت‌های خوبی که مسئولان از تیم دارند مشکل خاصی نداریم و این موضوع در بازی‌های این فصل روی بازی بازیکنان ما تاثیر مطلوب گذاشته است و امیدوارم از دیدار با صنعت نفت آبادان نیز با دست پر خارج شویم و روند کسب نتایج موفق خود را تداوم ببخشیم.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17 عصر روز شنبه نوزدهم فروردین ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هشتم، صبای قم با کسب 45 امتیاز در مکان چهارم جای دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول