اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه در قم/

مصاف صبا با نفت در تلاش برای کسب سهمیه آسیا

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

مصاف صبا با نفت در تلاش برای کسب سهمیه آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای هفته یازدهم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه گذشته با پیروزی صبای قم برابر شهرداری تبریز به پایان رسید، شاگردان ویسی در هفته دوازدهم از نیم فصل دوم لیگ این فصل در قم میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهند بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود ولی یک روز بعد از آن صبای قم در خانه میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.

این مسابقه که مصاف مربی پرتغالی صنعت نفت آبادان و عبدالله ویسی مربی جوان و آینده‌دار فوتبال کشورمان در رأس کادر فنی تیم‌ فوتبال صبای قم محسوب می‌شود، از ساعت 17 روز ‌شنبه نوزدهم فروردین ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

نفتی‌ها در سه بازی اخیر خود در لیگ یازدهم نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند، زیرا نماینده آبادان بعد از باخت چهار بر یک در هفته بیست و پنجم، در سه دیدار بعدی برابر مس سرچشمه کرمان به برتری رسید، با شاهین بوشهر به تساوی رضایت داد و در خانه خود نیز از سد راه‌آهن شهر ری گذشت و اکنون در هفته بیست و نهم لیگ برتر در خارج از خانه میهمان تیم صبای قم خواهد بود.

صبای قم نیز که سال 91 را با شکست تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه حریف آغاز کرد، بعد از اینکه موفق شد سه امتیاز این بازی را کسب کند، در حال حاضر مکان چهارم جدول رده‌بندی را در تعقیب سه مدعی دیگر در اختیار دارد.

شاگردان ویسی در حال حاضر با کسب 12 پیروزی، 9 تساوی و هفت باخت در حالی در مکان چهارم جدول رده‌بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند که منجر به حضور این تیم در بالای جدول نیز شده است.

صبای قم در 28 بازی قبل خود 37 بار موفق به گشودن دروازه رقبای لیگ برتری شده است و در مقابل 32 بار نیز در دیدار با حریفان خود گل خورد تا با تفاضل گل به اضافه پنج با 45 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

اکنون چشم تیم‌های پنجم تا نهم جدول رده‌بندی که اتفاقا تیم نهم صنعت نفت آبادان است، در هفته بیست و نهم به دیدار صبای قم و صنعت نفت آبادان است تا تیم نفت یا صبا در تقابل تیم‌های چهارم و نهم جدول رده‌بندی بخت خود را یک بار دیگر برای بهبود جایگاه این دو تیم بیازمایند.

در آخرین مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه یادگار امام قم، دو تیم در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکردند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول