اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال

16 هزار گردشگر از اماکن تاریخی تایباد بازدید کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی تایباد میزان بازدید از اماکن تاریخی تایباد در نوروز امسال را 16 هزار و 545 نفر اعلام کرد.

16 هزار گردشگر از اماکن تاریخی تایباد بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی علی‌پورمحمدیه اظهار داشت: مجموعه تاریخی مولانا زین‌الدین ابوبکر تایبادی با 7 هزار نفر، پربازدیدترین بنای تاریخی شهرستان است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تایباد با اشاره به سفر حضور 4 هزار و 678 نفر از اتباع خارجی در سطح شهرستان، تعداد مسافران اسکان یافته در شهرستان را 800 نفر اعلام کرد.

فرماندار تایباد نیز در ادامه گفت: عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان، کارآمد بودن برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر نیازسنجی و نقش تعامل دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها را یک بار دیگر اثبات کرد.

محمدعارف عارفی با تقدیر از فعالیت‌های منسجم اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تایباد، حاکم بودن فضای شادی و نشاط را رویکرد اصلی در برنامه‌ریزی‌های نوروزی و اجرایی این ستاد عنوان کرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه هفت‌سین در نگارخانه خیام، برگزاری جنگ‌های شادی توسط هنرمندان محلی، اسکان مطلوب مسافران در مدارس، زیباسازی فضاهای شهری و توزیع هشدارهای امنیتی از جمله برنامه‌هایی است که مورد توجه ساکنان و مسافران تایباد قرار گرفت.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول