اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز 91 صورت گرفت

3500 بازرسی از تأسیسات گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طی ایام نوروز سال جاری بیش از 3 هزار و 524 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای اقامتی‌، خدماتی‌ و گردشگری سراسر استان کرمان انجام گرفت.

3500 بازرسی از تأسیسات گردشگری کرمان

محمد‌حسین تجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از تاریخ 28 اسفندماه سال 90 تا 13 فروردین سال جاری بازرسی‌های متعددی از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در استان کرمان به عمل آمد.

وی بیان داشت: طی ایام نوروز سال جاری بیش از 3 هزار و 524 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای اقامتی‌، خدماتی‌ و گردشگری سراسر استان کرمان انجام گرفت.

قائم‌مقام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: در این بازدیدها تأسیسات گردشگری استان کرمان از لحاظ نرخ، کیفیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مورد پالایش و بررسی قرار گرفتند.

تجلی با اشاره به اینکه فعالیت تیم‌های بازرسی اداره کل میراث فرهنگی استان در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی بوده است، تصریح کرد: این فعالیت‌ها در سایر ایام سال نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این بازرسان، نظارت بر 23 هتل، 32 مهمانپذیر‌، 96 دفتر خدمات مسافرتی، هفت پانسیون و 103 واحد بین راهی را بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول