اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

بازدید 1000 گردشگر خارجی از جاذبه‌های توریستی آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از بازدید یک‌هزار گردشگر خارجی از جاذبه‌های توریستی آبپخش خبر داد.

بازدید 1000 گردشگر خارجی از جاذبه‌های توریستی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش با اشاره به خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات سفر به مهمانان نوروزی اظهار داشت: خدمات مطلوب و بهینه به مسافران ارائه شد و ماندگاری مسافران و رشد تعداد مهمانان مؤید این ادعاست.

 

وی افزود: ستاد اسکان و تمام کمیته‌های ستاد تسهیلات شهرداری به نحو شایسته به مهمانان خدمات‌رسانی کردند و بویژه در تامین امنیت و رفاه مهمانان گام‌های خوبی برداشته شد.

 

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: بازدید بیش از 4 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های این منطقه نشان‌دهنده پتانسیل بالای گردشگری آبپخش است و باید سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم تا استفاده اقتصادی لازم را ببریم.

 

موسوی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد و از مسئولان سازمان گردشگری استان انتظار داریم در آبپخش نسبت به گسترش اماکن اقامتی و رفاهی و بازسازی اماکن توریستی اهتمام ورزند.

 

وی از بازدید 1000 گردشگر خارجی از جاذبه‌های توریستی آبپخش خبر داد و افزود: بیش از یک‌هزار گردشگر خارجی در یک ماه گذشته وارد آبپخش شدند و از جاذبه‌های طبیعی و اماکن توریستی منطقه بازدید کردند.

 

شهردار آبپخش گفت: شورای اسلامی و تمام ادارات و نهادها نهیت همکاری را با شهرداری داشتند و لازم است تقدیر شایسته‌ای از این عزیزان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول