اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرمان خبر داد

افزایش 5 برابری تورهای گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از افزایش 5 برابری تعداد شرکت‌ کنندگان در تور گردشگری این شهر طی ایام نوروز نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 5 برابری تورهای گردشگری کرمان

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بیش از 2 هزار نفر از مهمانان نوروزی با شرکت در تور گردشگری از اماکن تاریخی و گردشگری شهر کرمان در ایام نوروز بازدید کردند.

وی با بیان اینکه تور گردشگری کرمان از نوروز سال گذشته در این شهر برگزار می‌شود، ابراز داشت: این تور مورد استقبال چشمگیری از سوی علاقمندان قرار گرفت و در این زمینه تعداد شرکت ‌کنندگان در تور گردشگری نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش داشت.

حسینی با اشاره به اینکه 4 هزار دقیقه برنامه برای شرکت‌ کنندگان در تور گردشگری کرمان برگزار شد، عنوان کرد: همچنین مسابقات ورزشی ویژه خردسالان از اول تا پنجم فروردین و به مدت 600 دقیقه برگزار شد و در این راستا حدود 500 نفر از کودکان و خردسالان در این مسابقات ورزشی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای یک هزار و 200 دقیقه نمایش و برنامه‌های شاد توسط اتوبوس شادی به صورت سیار در سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی بود که در ایام نوروز در کرمان برگزار شد.

وی از شرکت بیش از 50 هزار نفر از شهروندان و مسافران نوروزی در ویژه‌برنامه جنگ شادی در ایام نوروز سال جاری در مجموعه جنگل قائم خبر داد.

حسینی با اشاره به اینکه جنگ شادی ویژه شهروندان و مسافران نوروزی در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه جنگل قائم برگزار شد، گفت: این ویژه‌برنامه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی همراه بود و در این راستا بیش از 3 هزار دقیقه برنامه در قالب 26 جنگ شادی در ایام نوروز برای علاقمندان برگزار شد.

وی انجام گریم کودکان را از دیگر برنامه‌های این جنگ دانست و افزود: 2 هزار و 500 نفر از کودکان در این برنامه شرکت کردند.

وی همچنین از اجرای برنامه جنگ ویژه در روزهای 12 و 13 فروردین ماه خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان و مسافران نوروزی رو‌به‌رو شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول