اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا:

تحقق نامگذاری امسال از سوی رهبری طراحی‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا گفت: تحقق نامگذاری امسال از سوی رهبری طراحی‌های دشمنان نظام علیه ایران اسلامی را خنثی خواهد کرد.

تحقق نامگذاری امسال از سوی رهبری طراحی‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی عباسقلی‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان آذرشهر اظهار داشت: در تمام دوران‌ تاریخ اسلام شاهد مبارزه حق و باطل با یکدیگر بوده‌ایم و امروز نیز آمریکا و نظام سلطه با تمام امکاناتی که در اختیار خود دارد سعی در از بین بردن اسلام و به خصوص شیعه است چراکه می‌دانند شیعه در پی تحقق عدالت جهانی است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این باور رسیده‌اند که تحریم‌ها و تهدیدهای اعمال شده علیه انقلاب اسلامی موثر نبوده و نمی‌توانند جلوی موفقیت و پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا گفت: بیداری کشورهای اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی که در منطقه به وقوع پیوسته زمینه سقوط استکبار را بیش از پیش فراهم آورده، به همین علت تلاش‌های بیهوده‌ای را در کشورهای مختلف آغاز کرده است تا از این طریق بتواند زهر خود را به انقلاب اسلامی بریزد.

وی اظهار داشت: دشمنان این سرزمین همیشه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران در هراس بودند، به همین دلیل است که در نظر دارند تا این اهداف بلند و آرمان‌های بزرگ را دچار خدشه کنند که به لطف خداوند و هوشیاری مردم موفق نخواهند شد و این آرزو را به گور می‌برند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا افزود: دشمنان در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی، ایران را به عنوان کانون انقلاب‌های اسلامی دانسته و با استفاده از انواع ترفندها سعی در نابودی این نظام قدرتمند دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: سپاه پاسداران بر اساس فلسفه وجودی و ماموریت‌های خطیر خود همچنان در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی آماده هرگونه جانفشانی و فداکاری بوده و همانند گذشته در صورت بروز هرگونه تهدید و خطر، تحت فرمان ولی فقیه زمان پاسخ کوبنده، قاطع و ویران‌کننده‌ای به دشمنان خواهد داد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری نیز تصریح کرد: همه مسئولان باید امسال با برنامه‌ریزی هماهنگ بتوانند این شعار مهم را در عرصه اقتصاد ملی به یک باور عمومی تبدیل کرده و زمینه را برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور مهیا کنند.

وی با بیان اینکه باید نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را یک فرمان و دستور تلقی و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرد، گفت: بدون تردید تحقق شعار امسال بسیاری از طراحی‌های دشمنان علیه ملت ایران را خنثی خواهد کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه عاشورا در ادامه به ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) مصداق یک زن نمونه در تاریخ اسلام است که زنان ایرانی با الگو قرار دادن ایشان می‌توانند در برابر بسیاری از مشکلات خود را بیمه کنند.

وی افزود: زنان مسلمان باید همواره تأسی از آموزه‌های دینی و سیره بزرگان دین اسلام همچون حضرت فاطمه (س) را سرلوحه اعمال خویش قرار داده و در مسیر هدایت و پرورش فرزندانشان به بهترین نحو از آن بهره گیرند.

همچنین در این مراسم علی رضایی فرمانده سابق سپاه آذرشهر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این ناحیه طی مدت دو سال مسئولیت خود ارائه کرد.

در این مراسم اکبر شالچی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آذرشهر معرفی و از خدمات علی رضایی فرمانده قبلی این ناحیه قدردانی شد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول