اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

عفت فاطمی نیاز امروز جامعه ماست

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: عفت فاطمی و کرامت زهرا (س) امروز نیاز اصلی جامعه بشریت است.

عفت فاطمی نیاز امروز جامعه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری پیش از ظهر امروز در همایش بانوان فاطمی در پارس‌آباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت جان‌گذار زهرای اطهر (س) اظهار داشت: زنان ما امروز باید با تاسی به اخلاق و کرامت زهرا (س) طریق زندگی خود را برگزینند تا بسیاری از خلاء‌های زندگی آنان جبران شود.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما به شدت نیازمند تربیت فاطمی و علوی است، افزود: زندگی سرشار از معنویت، ایثار و گذشت زهرا (س) برای همه ما این نکته را تداعی می‌کند که باید برای خدایی شدن و خدایی زیستن فاطمی بود.

این مسئول در ادامه به بسیاری از مشکلات موجود در جامعه امروز اشاره کرد و افزود: زنان امروز جامعه ما اگر بدانند تاسی و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) کشتی نجات زندگی آنان است هرگز در پی مدل‌های وارداتی غربی نمی‌روند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد ابراز داشت: اخلاق ، کرامت و مقابله با نفس مهم‌ترین معیار در شناخت واقعی حضرت زهرا (س) است.

باقری ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) مدار اصلی معرفت‌افزایی و بینش واقعی برای زنان در جامعه است که با الهام از این بزرگ بانوی اسلام می‌توان حقایق دین و معرفت به آن را درست و دقیق دریافت.

وی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه اول شهادت بی‌بی دو عالم، افزود: بانوی فداکار اسلام در نهایت حرمت و حفظ کرامت اسلامی و دینی سعی کرد بهترین آموزه‌ها را به نسل‌های بعد از خود در صیانت از اسلام و حقایق آن منتقل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی متنوعی با مشارکت مردم و بویژه بانوان فعال قرآنی و مذهبی در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول