اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیتی جامعةالزهرا:

حضرت فاطمه(س) دارای علم لدنی بود

خبرگزاری فارس: معاون تربیتی جامعةالزهرا گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به منبع عظیم الهی وصل بوده و دارای علم لدنی است و این مسئله در خطبه‌های توحیدی آن حضرت آشکار می‌شود.

حضرت فاطمه(س) دارای علم لدنی بود

حجت‌الاسلام احمد شیخ‌بهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: زهرای مرضیه جزو 14 معصومی است که آیه تطهیر در شأن آنها نازل شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اراده خداوند متعال هرگونه پلیدی از جمله رجس‌های شرک، خطا، جهل و فراموشی از انسان‌های معصوم دور نگه داشته می‌شود.

معاون تربیتی جامعةالزهرا با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار به دلیل دارا بودن عصمت و علم الهی بر ما حجت است.

وی با بیان اینکه زهرای مرضیه مرجع علمی برای زنان دوران خود بود گفت: زنان در دوران پیامبر اکرم(ص) به خدمت حضرت زهرا(س) می‌رسیدند و مسائل خود را مطرح می‌کردند.

شیخ بهایی خاطر نشان کرد: خطبه‌ها، سخنرانی در مسجد و بستر بیماری حضرت فاطمه زهرا(س) نشان‌دهنده این است که به منبع عظیم الهی وصل بوده و دارای علم لدنی است و این مسئله در خطبه‌های توحیدی حضرت آشکار می‌شود.

وی عنوان داشت: پس از پیامبر (ص)، جبرئیل بر حضرت زهرا(س) نازل می‌شد و حوادث آینده و آنچه در نسل و ذریه حضرت اتفاق می‌افتد را برای حضرت می‌گفت و امیرمومنان(ع) به عنوان مصحف فاطمه آنها را می‌نوشت.

معاون تربیتی جامعةالزهرا با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی در وصیت‌نامه خود بر این نکته که مصحف فاطمه در دست ما بوده افتخار می‌کند بنابراین زهرای مرضیه با این موقعیت سیدةالنساءالعالمین است.

وی به مخفی بودن قبر حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و افزود: مخفی بودن محل دفن فاطمه زهرا(س) مدرک زنده‌ و روشنی بر مظلومیت امیرمؤمنان(ع) است.

شیخ‌بهایی یادآور شد: هر کس فاطمه را اذیت کند خدا را به خشم آورده و خشم زهرا برابر خشم خداست و خشم این بانوی بزرگوار به جا و صحیح بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول