اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی:

الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: باید الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) مورد توجه باشد

ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم فرا رسیدن سالروز رحلت ایشان را به همه مسلمانان تسلیت گفت و در ادامه اظهار داشت: باید برای شناساندن اقشار مختلف مردم با این شخصیت برجسته و عالم بیشتر تلاش شود و دستگاه‌های فرهنگی باید با قدرت و صلابت بیشتری در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برای معرفی مقام و جایگاه حضرت زینب متاسفانه تاکنون ضعیف عمل شده است گفت: امیدواریم از این به بعد نقطه ضعف‌ها برطرف و نقاط قوت نیز بیش از بیش تقویت شود چرا که سزاوار نیست بانویی بی‌نظیر مانند حضرت فاطمه زهرا مورد غفلت قرار بگیرد به طوری‌که وظیفه رسانه ملی در این ارتباط سنگین‌تر و مهم‌تر از بقیه دستگاه‌های اجرایی است.

این مسئول با بیان اینکه نهادهای فرهنگی باید از وجود الگویی فاخر و شایسته به نام حضرت فاطمیه زهرا نهایت استفاده ببرند ادامه داد: اگر امروز در بین بعضی از جوانان جامعه وجود بی‌حجابی و بدحجابی شاهد هستیم، منشأ آن نشناختن حضرت فاطمه (س) به عنوان الگویی کامل است.

وی گفت: دخت گرامی حضرت محمد (س) جزو چهار زن برتر جهان قلمداد می‌شود به طوری‌که از همه این بانوان نیز اولی‌تر و فرهیخته‌تر است بر این اساس باید جوانان را به سوی شناخت و مطالعه سرگذشت این بانوی دو عالم سوق داد تا نسبت به ایشان همچنین خاندان عصمت و طهارت بصیرت بیشتری کسب کنند.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی با بیان اینکه وی همواره مورد لطف پدر بزرگوار خود قرار داشتند اظهار داشت: از پیامبر اکرم در وصف ایشان احادیث زیادی وجود دارد که باید مورد مطالعه و تدقیق قرار بگیرد تا نسبت به حضرت فاطمه و شأن نزول سوره کوثر به بصیرت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول