اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مصرف‌گرایی از آفت‌های جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: مصرف‌گرایی از آفت‌های جامعه است.

مصرف‌گرایی از آفت‌های جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته شاهد موفقیت‌های بسیار ارزشمندی برای نظام اسلامی بودیم و با جهاد اقتصادی بر تمام مشکلات و تهدیدات و تحریم‌ها غلبه کردیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر شایسته نسبت به نامگذاری سال‌ها اقدام می‌کنند و بدون تردید امسال را نیز در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه‌گذاری داخلی نامگذاری کرده‌اند و امیدوار هستیم شاهد بهبود وضعیت تولیدکنندگان داخلی باشیم.

امام جمعه برازجان با اشاره به مصرف‌گرایی و واردات بی‌رویه برخی اقلام غیر ضروری خاطر نشان کرد: مصرف‌گرایی از آفت‌های جامعه است و موجب وارد شدن خسارت بسیار زیادی به اقتصاد ملی می‌شود.

مصلح تصریح کرد: حمایت از تولید ساخت داخل باید به شکل جهادگونه عملیاتی شود و دولت در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی یادآور شد: ایجاد اشتغال پایدار و استخدام متخصصان داخلی امری لازم است و در واقع در سال تولید ملی باید به نیروی کار ایرانی اهمیت بیشتری بدهیم.

امام جمعه برازجان بر لزوم فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید داخل تاکید کرد و گفت: برای حمایت از تولید ملی باید فرهنگ‌سازی شود و مردم باید با خرید کالاهای تولید ساخت داخل حمایت عملی خود را از تولیدکنندگان نشان دهند.

مصلح افزود: دولت نیز باید سیاست‌های اقتصادی خود را در راستای تقویت سرمایه‌گذاری داخلی تنظیم کند و از واردات کالاهای بی‌کیفیت نیز جلوگیری شود.

وی بیان کرد: باید با مجاهده اقتصادی به سمت حمایت از تولیدکنندگان داخلی حرکت کنیم و در این مسیر همه باید همکاری کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول