اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

برپایی 20 نمایشگاه فرهنگی در سطح شهر قم

خبرگزاری فارس: کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد تسهیلات زائرین استان قم در ایام تعطیلات نوروزی 20 نمایشگاه فرهنگی را در نقاط مختلف شهر قم برپا کرده است.

برپایی 20 نمایشگاه فرهنگی در سطح شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، کمیته فرهنگی و تبلیغات این ستاد در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی به زائران و مسافران استان قم، نسبت به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در سطح استان اقدام کرده است.

این کمیته سعی کرده با توزیع بیش از 130 هزار جلد کتاب، قرآن و کتابچه و نیز یک میلیون و 50 هزار نقشه و بروشور مختلف فرهنگی و اطلاع‌رسانی در بین زائران و مسافران استان قم، گامی مثبت در راستای خدمت‌رسانی به زائران استان بردارد.

نصب بیش از 3 هزار بنر آویز در سطح شهر و مبادی ورودی، ایجاد بیش از 10 پایگاه فرهنگی، اطلاع‌رسانی، خدماتی و بهداشتی، تجهیز مساجد و مراکز بین‌راهی، مساجد سطح استان، امامزادگان، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، برگزاری ویژه‌برنامه سال تحویل و تجهیز 400 مدرسه سطح استان برای استقبال از زائران استان قم، تنها بخشی از اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد تسهیلات زائرین استان قم است.

برنامه‌های فرهنگی دیگری همچون توزیع نبات متبرکه و سفره هفت‌سین، توزیع کیف کمری، ایجاد شش خیمه نماز، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی اکیپ‌های امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مسابقات قرآنی و مسابقات کتاب‌خوانی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد تسهیلات زائرین استان قم است که تا پایان تعطیلات نوروزی 91 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول