اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری سمنان خبر داد

برگزاری انتخابات سمن‏های سمنان در اردیبهشت‌ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان از برگزاری انتخابات تعیین نماینده تشکل‏ها و سازمان‏های مردم نهاد این استان در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

برگزاری انتخابات سمن‏های سمنان در اردیبهشت‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حسن سعدالدین در نشست تحلیل و جمع‏بندی عملکرد سال 90 و تدوین برنامه‏های سال 91 دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان اظهار داشت: انتخابات تعیین نماینده تشکل‏ها و سازمان‏های مردم‏نهاد استان سمنان در هیئت نظارت استان و شهرستان‏ها، سی‏ام اردیبهشت‌ماه برگزار می‏شود.

وی با اشاره به وجود 325 تشکل دارای پروانه فعالیت از مراجع ذی‏صلاح مختلف در استان سمنان افزود: تشکل‏هایی می‏توانند در انتخابات نماینده داشته باشند که مجوز خود از هیئت‏های نظارت استان و شهرستان‏ها (استانداری و فرمانداری‏ها) اخذ کرده باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان یادآور شد: در استان سمنان 100 تشکل از هیئت‏های مذکور پروانه فعالیت دریافت کرده‏اند و می‏توانند برای معرفی نماینده خود حداکثر تا بیست و پنجم فروردین‌ماه جاری به دفتر امور اجتماعی استانداری و فرمانداری‏ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول