اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی خبر داد

توزیع 1200 تن میوه تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: در نیمه نخست فروردین و همزمان با ایام نوروزی در راستای تنظیم بازار یک‌هزار و 250 تن میوه از نوع سیب و پرتقال، موز و نارنگی در سطح استان خراسان‌جنوبی توزیع شد.

توزیع 1200 تن میوه تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، علیرضا کفاشی اظهار داشت: این میزان میوه شامل 450 تن پرتقال، 450 تن سیب درختی، 200 تن نارنگی و 100 تن موز بود.

وی افزود: سیب و پرتقال به ترتیب با قیمت‌های یک‌هزار و 50 و یک‌هزار و 400 و موز و نارنگی به ترتیب با قیمت‌های یک‌هزار و 600 و یک‌هزار و 700 تومان توسط مباشران در 110 شبکه منتخب استان توزیع شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با اشاره به تاثیر بسزای توزیع میوه‌های تنظیم بازار در کاهش قیمت میوه در ایام تعطیلات نوروزی، نتایج آن را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: این امر موجب شد که بازار استان از التهاب روزهای پایانی سال و ایام نوروز دور شده و آرامش در بازار حاکم شود.

کفاشی با اشاره به اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای تنظیم بازار در طول سال به ویژه ایام خاص تاکید کرد و افزود: در راستای کاهش قیمت و رضایت شهروندان، از تمام توان همکاران سازمان استفاده می‌کنیم.

وی همچنین با توجه عملکرد خوب مباشران وهمکاری خوب مراکز توزیع و همکاری اداره کل پست به لحاظ توزیع اینترنتی و نظارت گسترده بازرسان سازمان و اطلا‌ع‌رسانی دقیق از طریق رسانه‌ها و نصب بنر در محل‌های توزیع، این طرح نسبت به سال گذشته با موفقیت چشمگیری انجام شد که نتیجه آن استقبال بسیار خوب مردم از این طرح بوده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول