اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل استان اصفهان:

عرضه 941 هزار و 165 تن میوه دولتی در ایام نوروز در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل استان اصفهان از عرضه 941 هزار و 165 تن میوه دولتی در ایام نوروز در شهر اصفهان خبر داد.

عرضه 941 هزار و 165 تن میوه دولتی در ایام نوروز در اصفهان

سیدرضا حکیم‌فعال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز عرضه مستقیم میوه در رأس کار سازمان میادین و مشاغل قرار گرفت، اظهار داشت: سازمان میادین و مشاغل اصفهان در راستای دسترسی آسان‌تر شهروندان به میوه نوروزی در ایام نوروز اقدام به ایجاد مراکز عرضه مستقیم میوه در اصفهان کرد.

وی با بیان اینکه در 12 نقطه شهر اصفهان مراکز فروش میوه دولتی مستقر شد، افزود: در نوروز امسال یک سری از میوه‌ها شامل، سیب، موز، خیار، پرتقال، کیوی با قیمت دولتی در اصفهان عرضه شد.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل استان اصفهان تصریح کرد: بیش از 941 هزار و 165 تن انواع میوه در این بازارها در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: 448 هزار و 914 تن انواع میوه نیز در بازار آزاد عرضه شد که به صورت کلی در ایام نوروز 12 هزار نفر مراجعه‌کننده از بازارهای عرضه مستقیم میوه از 24 اسفند تا 12 فروردین رجوع و خرید میوه شب عید را داشته‌اند.

حکیم‌فعال به برپایی برخی از بازارهای میوه در محل بازارهای کوثر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در بازارهای روز کوثر، توزیع میوه نوروزی صورت گرفت.

وی بازار گیاهان دارویی در محل بازار ولی‌عصر را از دیگر بازارهای نوروزی دانست و افزود: از 11 تا 29 اسفند جشنواره نوروزی گل و گیاه در اصفهان برگزار شد که روزانه 515 هزار نفر از شهروندان از این نمایشگاه بازدید داشتند.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل استان اصفهان با بیان اینکه از فروش گل و گیاه استقبال خوبی صورت گرفت، بیان داشت: در این بازار انواع گیاهان طبیعی، باغچه‌ای، گل‌های آپارتمانی، انواع کاکتوس و گل‌های زینتی عرضه شد.

وی اضافه کرد: فروش گیاهان دارویی در کنار نمایشگاه عرضه انواع گیاهان و نیز عرضه محصولات ارگانیک از برنامه‌هایی بود که نوروز 91، مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول