اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت ملایر خبر داد

عرضه میوه شب عید در 16 نقطه ملایر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر از توزیع میوه شب عید در 16 نقطه این شهرستان خبر داد.

عرضه میوه شب عید در 16 نقطه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سید علی هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه در این شهرستان آغاز شده و در روزهای آینده نیز ادامه دارد. 

وی از توزیع میوه شب عید در 16 نقطه از شامل واحدهای صنفی، کانکس‌ها و چادرها و ... در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در راستای رفاه حال مردم و دسترسی آسانتر به میوه شب عید، میوه‌ها بر اساس قیمت مصوب از ستاد تنظیم بازار نرخ‌گذاری شده و سعی بر این است میوه‌هایی باکیفیت و مناسب باشد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: میوه شب عید در شهرستان ملایر شامل 80 تن سیب و 200 تن پرتقال است و در حال حاضر در شهرستان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: فروشندگان باید میوه را با همان قیمت مصوب به مردم عرضه کنند و در صورت گرانفروشی تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

هاشمی افزود: اکیپ‌های بازرسی  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با همکاری اداره اصناف، تعزیرات، بهداشت و ...   از اول اسفند ماه شروع به فعالیت کرده و تا پایان تعطیلات نیز این بازرسی‌ها ادامه دارد و مردم می‌توانند هر نوع تخلف را در ایام عید به 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول