اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خبر داد

توزیع میوه در قم با قیمت کمتر از مصوب کشوری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: میوه شب عید شامل سیب و پرتقال با قیمت کمتر از مصوب کشوری تا 15 فروردین سال آینده در قم توزیع خواهد شد.

توزیع میوه در قم با قیمت کمتر از مصوب کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم، رضا دهناد اظهار کرد: کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی ستاد تسهیلات نوروزی استان قم به منظور تامین پول نقد شهروندان اقدام به افزایش ساعت کار بانک‌ها در 10 روز پایانی سال کرده است.

وی افزود: تمام شعب بانک‌های مختلف استان قم در 10 روز پایانی سال تا ساعت پنج بعد از ظهر دایر بود و مردم می‌توانستند کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهند ضمن اینکه بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، شعب منتخب بانک‌ها نیز در ایام نوروز در خدمت شهروندان و زائران خواهند بود.

رئیس کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با بیان اینکه تمام دستگاه‌های ATM بانک‌ها نیز برای حل مشکلات مورد بررسی قرار گرفته‌اند گفت: برای هر دستگاه عابر بانک نیز یک نفر مسئول تعیین شده است تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

وی از تشکیل شعبه ویژه‌ای به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی در ایام نوروز خبر داد و ابراز کرد: شهروندان و زائرین می‌توانند تمام تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند به این مرکز اطلاع داده و انتظار رسیدگی داشته باشند.

دهناد با بیان اینکه برای تامین میوه شب عید مردم استان نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است گفت: توزیع میوه شامل پرتقال و سیب از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز شده و بر اساس تصمیمات اخیر، مقرر شد که قیمت پرتقال، 100 تومان کمتر از میزان مصوب کشوری باشد و یارانه لازم نیز توسط استانداری قم تامین شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 570 تن میوه توسط مردم استان خریداری شده است ضمن اینکه فروش میوه در قالب طرح ویژه نوروزی تا پایان 15 فروردین ‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی به لغو تعطیلی واحدهای پخت نان در هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: در خصوص تامین آرد و گندم مورد نیاز در ایام نوروز نیز تمهیدات لازم صورت گرفته و مشکلی از این بابت در قم وجود ندارد.

دهناد ادامه داد: به منظور تنظیم بازار و رفع نیاز مردم به گوشت سفید نیز سهمیه مناسبی برای استان قم در نظر گرفته شده و انواع مرغ منجمد و گرم با قیمت مناسب در اختیار شهروندان و زائرین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول