اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

قیمت میوه در قم از متوسط کشور پائین‌تر است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اعلام قیمت فروش میوه در چادرهای سطح شهر گفت: قیمت میوه تنظیم بازار استان قم از متوسط کشوری پائین‌تر است.

قیمت میوه در قم از متوسط کشور پائین‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور گفت: توزیع میوه در ایام پایانی سال باعث ثبات قیمت و تعادل در قیمت‌ها می‌شود.

وی قیمت پرتقال را کیلویی هزار و 100 تومان و قیمت سیب را کیلویی هزار و 550 تومان اعلام کرد و گفت: برای عرضه میوه 62 چادر در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: میوه‌ها از نظر کیفیت در حد بسیار خوب بوده و توسط شرکت بین المللی بازرسی استانداردسازی و تایید شده است.

عالی‌پور با اشاره به قیمت عرضه میوه در استان‌های دیگر تاکید کرد: قیمت میوه در استان قم از متوسط کشور پائین‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: تمام چادرها با نصب پلاکارد مشخص شده و در هر چادر یک بازرس از سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر بوده و بر نحوه فروش نظارت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر ضرورت ایجاد آرامش در بازار در ایام پایانی سال و فراهم آوردن همه امکانات برای شهروندان تاکید کرد و گفت: همه ساله دغدغه مردم در این ایام خرید مایحتاج مورد نیاز خانوارها با قیمت مناسب است و البته برخی افراد سودجو نیز با مشاهده افزایش تقاضا اقدام به افزایش قیمت‌ها می‌کنند.

عالی پور به تجربه سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 84 قیمت پرتقال در ایام نوروز به بیش از 2 هزار و 500 تومان رسیده بود در حالیکه طی این چند سال دولت با عرضه فراوان میوه‌های مورد نیاز مردم قیمت‌ها را در یک سطح نگاه‌ داشته است.

وی با بیان اینکه توزیع گسترده میوه در سطح کشور از افزایش بی‌رویه قیمت جلوگیری می‌کند اظهار کرد: توزیع میوه تا زمانی که در شهر احساس نیاز شود با همین قیمت انجام می‌شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول