اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار در نشست شورای اداری:

بهانه‌ای برای کار نکردن مدیران در کهگیلویه و بویراحمد نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصویب همه 15 مصوبه پیشنهادی مسئولان این استان در سفر چهارم دولت در سال 90 هیچ بهانه‌ای را برای کار نکردن باقی نگذاشته و مدیران باید همواره این موضوع را به یاد داشته باشند.

بهانه‌ای برای کار نکردن مدیران در کهگیلویه و بویراحمد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که در محضر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مقام معظم رهبری در این استان برگزار شد، اظهار داشت: سال 90 سالی پر پیچ و خم برای نظام اسلامی و مردم بوده که با حمایت و حضور مردم در صحنه‌ها با صلابت این گردنه‌های سخت و دشوار طی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز دیگر دشمن بهانه‌ای برای مخفی کردن توطئه‌ها و برنامه‌های خود علیه انقلاب اسلامی ایران ندارد زیرا دست او برای همه رو شده است.

وی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین اتفاق سال 90 دانست و تاکید کرد: بدون شک دشمن  محکم‌ترین سیلی را از دست مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خورده است که این حرکت تا همیشه در حافظه تاریخ ماندگار خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: بعد از فتنه سال 88 این اولین انتخاباتی بود که در ایران اسلامی برگزار شده و به همین لحاظ مورد طمع دشمن قرار گرفت و انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها را برای ناامن کردن انتخابات  طراحی کردند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس تاکیدات رئیس جمهوری و مقام معظم رهبری همه مسئولان باید در سال جاری بسیار بیشتر از گذشته کار و تلاش کنند.

وی اضافه کرد: امسال سال پایانی کار دولت است که باید با تلاش و همت بیشتر کارهای نیمه تمام را نهایی کنیم تا مردم طعم خدمت‌گزاری خادمین خود را بیش از گذشته بچشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به همه مدیران کل و مسئولان این استان گفت: سال 91 به لحاظ کاری سالی بسیار سنگین برای همه مدیران و خدمت‌گزاران مردم در پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به این استان تاکید کرد: تصویب همه 15 مصوبه پیشنهادی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر چهارم دولت در سال  90 هیچ بهانه ای را برای کار نکردن باقی نگذاشته و مدیران در این استان باید همواره این موضوع را به یاد داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته را سالی موفق و سرافراز برای ملت ایران و مردم این استان دانست.

آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نیز در این نشست گفت: مردم استان کهگیلویه و مردم شایسته خدمت هستند و نباید در این راه کوتاهی شود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای در 12 اسفند با توجه به هجمه شدید دشمن و برنامه‌های آن‌ها برای دلسرد کردن مردم و ناامن کردن انتخابات یکی از آرزوهای مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام بوده که مردم این استان با مشارکت 89 درصدی بهترین پاسخ را به ندای رهبری داده‌اند.

وی سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های جوانان، پیرمردان و پیرزنان این استان در جبهه‌های جنگ و بعد از آن دانست و تصریح کرد: امروز هیچ بهانه‌‌ای وجود ندارد که برای این مردم آن‌گونه که شایسته آنان است کار نکرد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دشمنی‌های آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ‌گاه دوست و دلسوز حکومت جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد زیرا این کشور تنها نوکر و چاکر می‌خواهد.

در پایان این دیدار اعضای ستاد نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش اقدامات خود را برای استقبال از گردشگران ارائه دادند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول