اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

خلق مدیران بایستی احسن باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حسن خلق مدیران اجرایی و کارگزاران نظام اسلامی ما بایستی شایسته و دارای برجستگی ممتاز باشد.

خلق مدیران بایستی احسن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال اظهار داشت: اگر در این حوزه اخلاق و رفتار شایسته همراه با عمل به وظیفه و ایفای نقش باشد بسیاری از گره‌ها و مشکلات برطرف شده و خود این حرکت الگویی نیک برای دیگران می‌باشد.

وی تصریح کرد: پیش از انجام مسئولیت و رفع مشکلات عمومی مردم انتظار حسن خلق از مدیران دارند تا با آرامش بیشتر و رعایت ادب و معرفت بتوانند خواسته و مطالبه خود را نیز مطرح کنند.

رشتبری خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی خاطر نشان کرد: همه ما جایگاه و مسئولیت خود را از مردم داریم و باید در برابر خواسته و مطالبه آنها خاضع باشیم و نگذاریم در جامعه با ایجاد برخی نارضایتی‌ها بین مدیران و مسئولان با عموم مردم خلأ ایجاد شود.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود همدلی، هماهنگی و تعامل را از اصلی‌ترین علل موفقیت در حوزه‌های مختلف برشمرد و اضافه کرد: ما زمانی می‌توانیم در اهدافمان به یک موفقیت نسبی برسیم که در برطرف کردن خواسته و مطالبه مردم از جان و دل مایه بگذاریم.

وی سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یادآور شد و ادامه داد: از مجموع دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بخش‌های مختلف انتظار می‌رود با تدبیری عالمانه پیام نوروزی امسال را به جد پیگیری کرده و در به ثمر نشستن اهداف آن از پای ننشینند.

در این دیدار فرماندار شهرستان خلخال نیز در سخنانی عزم و اراده مسئولان را در به ثمر نشستن اهداف سال تولید ملی یادآور شد و گفت: کشور ما با یک ظرفیت بی‌نظیر در حال به ثمر نشستن مقاصد نهایی است که در جبهه اقتصادی باید به حدی از توانمندی رسید تا خواسته و مطالبه مردم نیز جامه عمل بپوشد.

ذبیح‌الله عبداللهی از مجموع دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه‌های مختلف خواست با جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف حمایت از سرمایه‌گذاری، تحرک‌بخشی به پروژه‌های عمرانی و جذب اعتبارات ملی و استانی را با تلاش دو چندان در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری در دستور کار و اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: نباید به اقدام شعاری در تحقق اهداف سال اکتفا کنیم بلکه با تعریف و برنامه‌ریزی اهداف کلان باید در حوزه کار و تلاشی مضاعف جهد مضاعفی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول