اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه خبر داد

کاهش 40 درصدی مراجعه مصدومیت‌های حوادث ترافیکی در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه گفت: 40 درصد از مراجعه مصدومیت‌های حوادث ترافیکی به بخش اورژانس بیمارستان بشرویه کاهش داشته است.

کاهش 40 درصدی مراجعه مصدومیت‌های حوادث ترافیکی در بشرویه

علی حسینی‌‌نژادمحبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اعلام اسامی لیست کشیک مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان و به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مراجعان از 29 اسفندماه تا 14 فروردین‌ماه سال جاری، تعداد 23 نفر مصدومیت‌های ناشی از حوادث ترافیکی مراجعه داشته که نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در بخش فوریت‌های پزشکی نیز تعداد 74 مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس 115 انجام شده است که 37 مورد منجر به انتقال شده است که از این تعداد 18 مورد آن مصدومان حوادث ترافیکی بوده‌اند.

حسینی‌نژادمحبی با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان افزود: 3 هزار و 400 مورد مراجعه به بیمارستان صورت گرفته که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه اذعان داشت: در واحد بهداشت محیط تعداد 310 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که در این بازرسی‌ها 255 کیلوگرم موادغذایی فاسد شده جمع‌آوری و معدوم شد.

وی به نمونه‌برداری از شش مورد از مواد غذایی مشکوک به فساد برای ارسال به آزمایشگاه استان اشاره و تصریح کرد: طی این طرح دو متخلف از مقررات بهداشتی شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حسینی‌نژادمحبی با اشاره به حضور پرسنل واحد مبارزه با بیماری‌ها در ایام تعطیل و واکسیناسیون کلیه مراجعان اعم از زیرپوشش و مسافران نوروزی ادامه داد: انجام واکسیناسیون متولدان در بیمارستان، آنکالی هاری (حیوان گزیدگی) به صورت 24 ساعته، انجام برنامه غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان از دیگر اقدامات این واحد بوده است.

وی تأکید کرد: در مجموع یک‌هزار و 80 ساعت کار بهداشتی، انجام شش مأموریت داخل شهرستان و شش مأموریت خارج شهرستان صورت گرفته که بار مالی حدود 35 میلیون ریال داشته است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول