اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان خبر داد

روزهای کم‌حادثه نوروز در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: شهر کرمان در نوروز سال جاری روزهای کم‌حادثه‌ای را پشت سر گذاشته است.

روزهای کم‌حادثه نوروز در کرمان

علی کردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حوادث روی داده در شهر کرمان طی ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کم بوده است و شش مورد امداد و نجات و دو مورد اطفای حریق صورت گرفته است.

وی با اشاره به امدادرسانی به یک دستگاه خودروی 207 که در حومه شهر کرمان با یک اصله درخت برخورد کرده بود، گفت: این خودرو دو نفر سرنشین داشت که به علت سرعت بالا با درخت برخورد کردند و هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

کردی از نشت آب در چند خانه در شهر کرمان خبر داد و افزود: ساکنان این منازل برای تعطیلات نوروزی به مسافرت رفته بودند و نشت آب خانه آنها توسط همسایگان به آتش‌نشانی گزارش شد.

وی با بیان اینکه تمام آتش‌نشانان کرمان در ایام نوروز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: 16 خودروی اطفا حریق و هشت گشت موتوری آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان طی ایام نوروز به شهروندان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

کردی افزود: شش دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه وانت مجهز به کپسول آتش‌نشانی طی ایام نوروز در گشت موتوری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان حضور فعال دارند.

وی به تدابیر ویژه برای روز 13 فروردین در جنگل قائم کرمان و پارک‌های بزرگ این شهر اشاره و بیان کرد: دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و سه دستگاه گشت موتوری به مجموعه ایستگاه آتش‌نشانی جنگل قائم کرمان افزوده می‌شود و خودروها و نیروهای آتش‌نشانی در ایستگاه شماره شش واقع در جاده کوهپایه و پارک‌های جنگلی باهنر و مادر مستقر می‌شوند.

کردی با اشاره به اینکه در روز 13 فروردین سال گذشته مورد خاصی در جنگل قائم کرمان گزارش نشد، تصریح کرد: مردم از افروختن آتش زیاد در جنگل قائم و پارک‌ها خودداری کنند.

وی گفت: شهروندان در صورتی که برای تهیه غذا و یا چای آتش روشن کردند در هنگام ترک محل، آتش را با خاک و یا آب به صورت کامل خاموش کنند، زیرا پراکنده شدن شعله‌های آتش ممکن است، موجب بروز فاجعه شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول