اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه

همایش صیانت اجتماعی ایثارگران برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: همایش صیانت اجتماعی ایثارگران مبحثی است که برگزاری آن به 10 استان کشور اعلام شده است.

همایش صیانت اجتماعی ایثارگران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مراد کوشکی در همایش صیانت اجتماعی در تالار سپهر  کرمانشاه  اظهار کرد: همایش صیانت اجتماعی ایثارگران مبحثی است که برگزاری آن به 10 استان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان استان آزمایشی به برگزاری این همایش اقدام کرده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه رسیدگی به امور فرهنگی اعم از آموزش عمومی و عالی، استخدام ایثارگران در سازمان‌های دولتی، رسیدگی و خدمات‌رسانی از طریق سازمان‌های خدماتی و ... خواهد بود.

وی تأکید کرد: برای تحقق این مهم، با فراخوان از همه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اساتید و افراد صاحب‌نظر دعوت کردیم تا در این راه ما را یاری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: رفع آسیب‌ها، خدمات‌رسانی، شناسایی نیازها، بازنگری قوانین، ارائه پیشنهادات برای تدوین و بهبود ضوابط و قوانین جدید را از محورهای این همایش دانست و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل برگزاری این همایش در 22 اسفند سال جاری مصادف بودن آن با سالروز تأسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی (ره) است.

کوشکی در پایان از همه مسئولان و پژوهشگران شرکت‌کننده در این همایش تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول