اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

رهبر انقلاب نقشه پیشرفت و توسعه ایران را ترسیم کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال‌ها،‌ نقشه راه و محور حرکتی برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی ترسیم می‌کنند.

رهبر انقلاب نقشه پیشرفت و توسعه ایران را ترسیم کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی سه‌شنبه شب در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به فرامین و منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق آنها از مهم‌ترین وظایفی است که هر مسئولی در هر رده‌ای باید به آن توجه داشته باشد و در مسیر تحقق آن تلاش کند.

 

امام جمعه کنگان عنوان کرد: بر اساس روایات و سیره زندگی ائمه اطهار (ع) دین مبین اسلام به مسائل اقتصادی توجهی ویژه و خاص دارد و مسلمانان همواره باید در راه توسعه و اعتلای اقتصادی گام بردارند.

 

محمودی ابراز داشت: در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌ها به مسائل اقتصادی توجهی خاص دارند و این امر وظیفه مسئولان و تمامی اقشار و آحاد جامعه را در زمینه مسائل اقتصادی سنگین می‌کند.

 

وی با تاکید بر اینکه نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب امری نمایشی نیست اضافه کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با نامگذاری سال‌ها نقشه راه و محور حرکتی برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی ترسیم می‌کنند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و تمامی مدیران باید در راستای این نقشه حرکت و عمل کنند.

 

امام جمعه کنگان بیان داشت: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی را پیش رو گرفته‌اند و با حرکت در مسیر برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و دقیق مقام معظم رهبری که در نام هر سال مشخص می‌شود می‌توانیم در راستای ناکامی و خنثی کردن تهدیدات دشمنان گام برداریم.

 

محمودی ادامه داد: بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 91 با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" صاحب‌نظران مسایل اقتصادی راهکارهای لازم برای افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات داخلی را باید با جدیت دنبال کنند.

 

وی بر اهمیت افزایش کیفیت محصولات داخلی تاکید کرد و اذعان داشت: وقتی قیمت محصولات داخلی بالاتر از اجناس وارداتی و کیفیت آن نیز پایین‌تر باشد طبیعی است که گرایش مردم به مصرف محصولات خارجی بیشتر خواهد شد و تولیدکنندگان کالاهای داخلی با افزایش کیفیت باید زمینه را برای تحقق این هدف والا هموار سازند.

 

امام جمعه کنگان گفت: برای تحقق شعار امسال افزون بر مسئولان باید عزم ملی در بین مردم نیز صورت پذیرد تا این عزم ملی منجر به بالندگی و شکوفایی اقتصاد ملی شود.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول