اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

مشکل وقفی شهرک صنعتی چمستان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مشکل وقفی شهرک صنعتی چمستان مازندران برطرف می‌شود.

مشکل وقفی شهرک صنعتی چمستان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی صبح امروز در جلسه تعیین تکلیف حق و حقوق موقوفه شهرک‌های صنعتی مازندران از استیفای حقوق چندین ساله و به زمین مانده موقوفات شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.

وی اظهار کرد: وقف سنت حسنه و جاویدانی است که از بزرگان دین برای انسان‌ها بر جا مانده و این وظیفه شرعی و انسانی همه افراد است که از این سنت نیک صیانت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: شهرک صنعتی چمستان 35 هکتار عرصه دارد که سه دانگ آن یعنی 17.5 هکتار وقف بوده و جزو موقوفه است.

سهرابی ادامه داد: با احیای این موقوفه از یک طرف سرمایه‌گذاران مستقر در این شهرک برای اخذ اسناد مالکیت و برای استفاده از تسهیلات بانکی با مشکلاتی مواجه‌اند و از طرفی حقوق چندین ساله موقوفه پرداخت نمی‌شد و برای حل این مشکل بر اساس تفاهم اوقاف و منابع طبیعی این موقوفات احیا می‌شود.

وی با اشاره به احیای این موقوفه خاطرنشان کرد: مقرر شد که شهرک‌های صنعتی 17.5 هکتار سهم موقوفه توسط منابع طبیعی در مکانی دیگر تحویل اوقاف شود تا به نیات واقفان عمل شود و اراضی در اختیار شهرک صنعتی هم از وقف خارج و حقوق معطل مانده چندین ساله موقوفه استیفا شود.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول