اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی خبر داد

واگذاری شهرک صنعتی دامپروری انزلی به تحصیلکرده‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: امسال شهرک صنعتی دامپروری انزلی به تحصیلکرده‌های کشاورزی رشته دامپروری واگذار می‌شود.

واگذاری شهرک صنعتی دامپروری انزلی به تحصیلکرده‌های کشاورزی

سعادتمند داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به تلاش برای تحقق پیام رهبر معظم انقلاب در سال جدید اظهار داشت: با توجه به شرایط بندر انزلی پروژه‌های تولیدی و صنعتی زیادی در دست اجراست که در سال 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی، وجود منطقه آزاد انزلی را یک مزیت مهم دانست و تصریح کرد: امیدواریم این منطقه تحقق عینی در راستای پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را داشته باشد.

این مسئول، با بیان اینکه بیش از 90 کارخانه و شرکت تولیدی در منطقه آزاد فعال است، افزود: شرکت‌هایی که در منطقه آزاد به هر دلیلی نتوانسته‌اند کار تولیدی خود را آغاز کنند تصمیم بر این است که بتوانیم آنها را به متقاضیان جدید واگذار کنیم.

وی، از بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره 2 منطقه خمیران انزلی در سال جدید خبر داد و ابراز داشت: کارهای زیربنایی این شهرک انجام شده و امسال به تولیدکنندگان واگذار می‌شود.

داودی، بهره‌برداری از شهرک صنعتی دامپروری را از دیگر برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: این شهرک امسال به تحصیلکرده‌های رشته دامپروری واگذار می‌شود.

وی، ادامه داد: امسال بحث نهضت کشاورزی و تحصیلکرده‌های کشاورزی به صورت جدی فعال می‌شود ضمن اینکه مسئله مهم در انزلی موضوع پرورش ماهی در قفس است که در سال 90 دوره آزمایشی و پایلوت را سپری کرده است.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه طرح پرورش ماهی در قفس آماده واگذاری به بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی نیز در تالاب انزلی در بخش لایروبی در دست انجام است.

وی، فعال شدن پرورش ماهی و ورزش‌های آبی در تالاب انزلی را یکی دیگر از برنامه‌های سال جاری برشمرد و تصریح کرد:با بازدیدی که اواخر سال گذشته توسط رئیس سازمان محیط زیست از تالاب انزلی به عمل آمد کار لایروبی تالاب در حال انجام است.

داودی اضافه کرد: در حال حاضر کار تله‌های رسوب‌گیر برای 11 رودخانه‌ای که به تالاب انزلی می‌ریزند در بخش رودخانه پسیخان بزرگ‌ترین رودخانه‌ای که به تالاب راه دارد به اتمام رسیده است.

وی، افزایش تولید ملی و اشتغال داخلی را از جمله برنامه‌های مهم ذکر کرد و اذعان داشت: انزلی زمینه رشد را دارد و با ایجاد را‌ه‌آهن و توسعه ظرفیت بندر انزلی از 7 میلیون تن به 17 میلیون تن می‌توانیم به اشتغال داخلی برسیم.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول