اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی کاسپین

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک از آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی کاسپین در این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی کاسپین

هوشنگ اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: مساحت کل شهرک صنعتی کاسپین 520 هکتار است که در فاز سوم آن، 183 هکتار زمین تعریف شده است.

وی افزود: شهرک صنعتی کاسپین در موقعیت مناسبی قرار گرفته که با جذب سرمایه‌گذاران می‌توان تحول اقتصادی مطلوبی را در شهرستان آبیک ایجاد کرد.

این مسئول ادامه داد: با استقرار شرکت‌های مختلف در فاز سوم شهرک صنعتی کاسپین بر اساس جواز تأسیس، شاهد کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و اشتغال در شهرستان هستیم.

فرماندار آبیک خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای ملاقات عمومی(سه‌شنبه هر هفته) در فرمانداری، مراجعان زیادی برای اشتغال داریم ضروری است که بخش خصوصی در به کارگیری جوانان اهتمام ویژه داشته باشد.

اعلایی تصریح کرد: جوانان شهرستان آبیک روحیه کار دارند و از نیروهای باسواد، کارآمد، باانگیزه و پرتوان هستند که انصافا ایجاد اشتغال برای همه آنها از عهده ما خارج است و حمایت بخش خصوصی را می‌طلبد.

وی یادآور شد: با توجه به تأثیرات مستقیم وجود شهرک صنعتی کاسپین در شهرستان، با برنامه‌ریزی مدون و به کارگیری نیروهای بومی از سوی شرکت‌های مستقر در این شهرک، آمادگی داریم تا امکانات لازم به ویژه وسایل ایاب و ذهاب را برای نیروها فراهم کنیم.

این مسئول از تحقق 98 درصد از تعهدات ایجاد اشتغال در شهرستان آبیک خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان ادارات مختلف، شاهد تحقق تمام تعهدات اشتغال در شهرستان باشیم.

فرماندار آبیک تاکید کرد: با تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی که مصوبه دولت است، می‌توان با اجرایی کردن اهداف این کارگروه در راستای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

اعلایی افزود: شهرستان آبیک در آینده نزدیک به کارگاه بزرگ سازندگی کشور تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول