اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

کاهش 4 درصدی آمار تصادفات زنجان در نوروز 91

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش چهار درصدی آمار تصادفات استان زنجان در سال جاری خبر داد.

کاهش 4 درصدی آمار تصادفات زنجان در نوروز 91

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به پایان سفرهای نوروزی در سال جاری وضعیت ترافیکی جاده‌های استان نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک اتوبان زنجان به قزوین نیمه‌سنگین است افزود: عصر دیروز نیز ترافیک سنگینی برای جاده‌های استان به ویژه جاده زنجان به قزوین حاکم بود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به فوت 13 نفر تا 15 فروردین ماه سال جاری در جاده‌های استان ادامه داد: در سال گذشته 16 نفر در این مدت در جاده‌های استان فوت کردند.

وی از کاهش چهار درصدی آمار تصادفات استان در سال جاری خبر داد و گفت: در مجموع میزان تصادفات استان کاهش یافته است.

رشتیانی با اشاره به افزایش مسافرت‌های هموطنان در سال جاری افزود: با وجود افزایش میزان مسافرت در جاده‌های استان، میزان فوتی‌ها در جاده‌های استان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه به دلیل بروز کولاک در روزهای 27، 28 و 29 اسفند ماه سال گذشته آمار فوتی‌های استان افزایش یافته است خاطر نشان کرد: به دلیل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سال جاری آمار تصادفات استان کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه میزان تصادفات در این سه روز آمار فوتی‌های جاده‌های استان را افزایش داده است افزود: در نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیت استان مطلوب‌تر است.

وی با بیان اینکه در روز 13 فروردین نیز مردم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی روز خوبی را داشتند یادآور شد: خوشبختانه مشکل خاصی در این روز به وجود نیامد.

رشتیانی با اشاره به واژگونی یک خودروی وانت در جاده تبریز ادامه داد: این وانت در باند جنوبی آزادراه زنجان به تبریز واژگون شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی وانت فوت کرد افزود: این فرد پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد یک موتورسوار با تراکتور در پری ماهنشان خبر داد و یاد آور شد: در این تصادف موتورسوار جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه مردم در سال جاری قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کردند تصریح کرد: از مردم انتظار بیشتری می‌رود.

رشتیانی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف اندیشیده شده است یادآور شد: اجرای قوانین به ویژه استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول