اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف 2 کامیون در محور یزد ـ اردکان جان سه نفر را گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از وقوع تصادف میان دو کامیون در محور یزد ـ اردکان و کشته شدن سه نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

تصادف 2 کامیون در محور یزد ـ اردکان جان سه نفر را گرفت

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: ساعت چهار صبح امروز دو کامیون در محور یزد ـ اردکان با یکدیگر تصادف کردند که این تصادف منجر به آتش گرفتن کامیون‌ها و سوختن دو راننده کامیون و یک سرنشین و مرگ آنها شد، شدت جراحات سوختگی به حدی بود که هویت رانندگان و سرنشین یکی از کامیون‌ها قابل تشخیص نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: این تصادف در کمربندی یزد ـ اردکان رخ داده و علت حادثه نیز خواب‌آلودگی راننده کامیون ولوو و انحراف به چپ وی بوده است.

وی با اشاره به حجم بالای تصادفات در این محور عنوان کرد: حجم سنگین بار ترافیکی جنوب به شمال در این محور از دلایل عمده تصادفات محور یزد ـ اردکان است.

حسینی ادامه داد: این کمربندی در واقع یک شاه‌راه میان بندرعباس با استان‌های شمالی و مرکزی است و تمام خودروهای سنگین بار خود را در این محور حمل می‌کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فصل حمل تره‌‌بار نیز آغاز شده، تردد خودروهای سنگین در این محور افزایش یافته و بیش از سایر فصول سال شاهد تصادفات خودروهای سنگین خواهیم بود.

حسینی، عرض کم جاده و نداشتن شانه استاندارد، هم‌چنین فقدان پارکینگ معتبر در این جاده را نیز از دیگر دلایل تصادفات حادثه‌ساز در محور یزد ـ اردکان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: فردا جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار یزد، مدیرکل راه و ترابری استان و فرماندار اردکان برگزار و برای یک ‌طرفه شدن کمربندی شرقی اردکان تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول