اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان قزوین اعلام کرد

بی‌توجهی به جلو علت بیشتر تصادف‌ها

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان قزوین با بیان این مطلب که علت بیشتر تصادفات، عدم توجه به جلو توسط راننده است، عنوان کرد: محورهای قزوین به تهران، رشت به قزوین و زنجان به قزوین با ترافیک نیمه‌سنگین رو‌به‌رو هستند.

بی‌توجهی به جلو علت بیشتر تصادف‌ها

سرهنگ بهرام زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بیشترین تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی صورت گرفته از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز بر اثر عدم توجه به جلو توسط رانندگان رخ داده است.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک در محورهای قزوین به تهران، رشت به قزوین و زنجان به قزوین نیمه‌سنگین است و دیگر محورهای مواصلاتی استان نیز وضعیت عادی دارند.

جانشین پلیس راه استان قزوین یادآور شد: سه فقره تصادف در طی دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان قزوین به وقوع پیوسته که علت آن عدم توجه به جلو ناشی از خواب‌آلودگی راننده بوده که منجر به واژگونی و تصادف دو دستگاه سواری شده است.

زینلی خطاب به مسافران نوروزی عنوان کرد: رانندگان از توقف‌های غیر ضروری در لاین اضطرار خودداری کنند زیرا توقف در لاین اضطرار باعث وقوع تصادف‌های زیادی در ایام نوروز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در این ایام، رانندگان در هنگام تغییر لاین حتما از چراغ راهنما استفاده کنند تا با ایجاد تصادف‌ بر حجم ترافیک اضافه نکنند.

جانشین پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو و عدم خواب‌آلودگی راننده در جلوگیری از حوادث تلخ در پایان سال مؤثر است.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول